• Wänn wämmer euse Chatabig mache?



    P.S. chammer danöd ihstelle, das mer mehreri antworte chan wähle?

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • mir isch eigendlich egal. han a jedem tag glich fill ziit. ok fritig nd samschtig isch nöd so ideal aber susch isch mir glich wenn.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • I cha Mäntig, Zistig, Donnstig, Fritig und Samsti nid :grinning_squinting_face:


    Am Sunntig si immer am meiste Lüt online!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • So, hüt wär sunntig... und wie gsehts us mitem chatabig? Wänn öppe?

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • s'wo würd mi vorallem interessiere? en forum-chat, irc / java wie wo was? 8o

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Also ich han letscht wuche mal en ICQ-Char iigrichtet:


    Channel: #toeff-forum
    Server: irc.freechat-network.de
    Port: 6667


    Es Java-applet zum da inecho bini no am sueche, bis ez noni so fill gschits gfunde, falls öpper gad eis weiss wo nöd 10 feuschter uufgönd oder mer irgendwas abelade mun eifach säge ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Naja süsch sölle halt die wo nüt hei eifach dr MIRC oder XChat oder was ou immer abelade, die si ja nid schwirig zum versta :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Auso ig bi drinne :grinning_squinting_face: Nume leider süsch niemer..

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)