Sumo Training für Anfänger?

  • Ciao zäme


    Ha dänkt ich frögi mal da ine nah, schiint ja sogar richtigi Sumo Racer da zgäh :smiling_face:


    Und zwar bini uf de Suech nachme gschiide Sumo-Iistigertraining. Dänke deht chönti doch rächt profitiere und me wür sicher es paar cooli Lüüt kännelerne.


    Het eigentlich scho vorgha as KMS-Ostertraining zgah, aber das het de ziitlich schlussändlich doch nöd passt.


    Wiiters hani no sumo4fun gfunde, da wär s nöchscht Training ändi Juli.


    En Kolleg het au no vom Cornu gschwärmt, aber de bütet ja nöd explizit Sumo-Trainings ah.


    Was känned ihr no so?

  • falsch er bietet das jahr ned expliziti sumokürs ah weler ke ziit hed hanem es mail gschriebe gha. sumo4fun esch met em lothar schauer oder? dasch en geile siech han be ehm de wheelieday. fallsd ergendöbis finndsch seisches de chämti au met wenns zitlich no dinne liit


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • würdet er au is dütsche defür fahre?


    ich bi mit enem andere Forum mal en Tag im dütsche gsi und han derte so e art istiiger kurs gmacht mit nere Husa 350 oder so.


    isch e liecht vergrösserti kart-bahn oder so wo die das mached. wenni's no richtig im chopf han, choschtet de spass einmalig 110€ und 5€ für jede sturz.

  • kms het immer chli ziit, nume luscht isch so en Sach ... am beschte chunsch eifach mol mit üs mit, wenn mer chli gönd go trainiere :grinning_squinting_face:

  • Charlie: Wirdi sicher da ine schriibe :smiling_face:


    Cedi: Ich het eigentlich sogar mit Frankriich grächnet, deht gönd ja die meischte häre... Also Dütschland wär wohl au machbar...


    Lümmel: Ahjo, meh Infos bitte? :grinning_squinting_face:

  • bah... ganz eifach, mol so am samschtig oder so, am eifachschte isch Sundgau oder Levier.

  • Zitat

    Original von Lümmel
    bah... ganz eifach, mol so am samschtig oder so, am eifachschte isch Sundgau oder Levier.

    Aso ich stiig immer noni so ganz :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Wie gseit, bi no nie uf de Strecki gsie, weiss nid wasi alles am Töff müest ändere, weiss nid wieni deht hi söll cho und so en spontane Aruef à la "Hey Lümmel, gömmer hüt gschwind nach Levier chli go heize?" tönt au chli... spontan :grinning_squinting_face:

  • ach so... jo, ich chans öppe so gmeint, well mol sälber uf pischte go isch easy, muesch ned grad schuel und alles ha, hilft der gärn de eint oder ander uus ...


    und wenn uf pischte gosch, nimmsch dis Sumo mit, macht mer öppis ab und goht halt emol dete use ...


    mitnäh muess mer chli benzinkanischter, s'moto natürli, vellich au en stuel zum abhocke i de pause :gaehn: , es tüechli zum de schweiss abbutze :winking_face: ...


    aber äbe, meischtens alles chli spontan.

  • Battousai
    Training für dich!! Zuefälliger wies gönd mir mit em ganze Team am 18.+19. Mai uf Juvaincourt. Natührlich sind dete ganz verschiedeni Niveaus dabi. Piste isch bis uf Karts excl. für eus reserviert. Müestisch dich eifacht möglichst schnäll amälde. Am 07.Mai wär eigentlich amäldeschluss. Lüht doch gschnäll am Tomy a, de Organisiert das ganze Hauptsächlich. 076 348 34 80. Seisch en gruess vom Sam.

  • Hi
    Leider schon zu spät (weil ausgebucht), aber hier werden sie geholfen.


    Übrigens: alle anderen Kurse (freies Training Enduro, Rennstreckenkurse und auch alle anderen Sachen) sind extrem zu empfehlen. Aufgepasst: es sind Kurse in denen gearbeitet wird - keine Plauschevents wo man einfach mal bisschen rumfährt! (Ausnahme ist das freie Training Enduro, aber eigentlich kann man da auch auf jede andere entschärfte Cross-Strecke gehen).


    Weiter würde ich auch hier mal anfragen: http://www.offroad-training.ch/training.html - dort gibt es nämlich auch eine Supermoto-Strecke.


    Marc
    der sich noch nicht für eine DRZ entscheiden kann, denn irgendwie sinc 690er SM und Xmoto oder 650er Husaberg eben auch nicht von üblen Eltern (wobei die 650er wegen Leistungseintrag und viel höheren Wartungsinvervallen doch etwas aus dem Rahmen fällt).

  • Yam660


    Off Topic. Am besten fährst du mal alles. Dann verstehst du vielleicht auch warum einige Husaberg Fahrer die höheren Wartungsintervalle in kauf nehmen und natührlich das andere "kleine" Problem.
    Apropos Wartungintervall. Ölwechsel kann man gut selber machen. Sache von ca 15 Minuten. Ventilservice usw. würd ich beim Mech machen lassen. Wenn du mal Connections zu Husaberg haben möchtest meld dich per PN. Wohne ja ganz in deiner Nähe.


    Gruss
    SOK


    Ps: Glaube in nächster Zukunft findet ein Husaberg Test-Tag bei meinem Händler statt.

  • han da mal en link gfunde zu eim us de schiiz kenne de aber ned aber gseht no interessant us


    sumokurs


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • ups - die hatte ich ja ganz vergessen (da hab ich selber ja auch mal ein Endurotraining gemacht).


    Marc
    sok: weiss schon, dass die Kisten gigantisch Spass machen (hatte ja auch ne WR), aber ich nehme offensichtliche Illegalität nicht hin und auch keine Ölwechselintervalle von 15 Betriebsstunden. 5000 Kilometer ist schon hart an der Grenze - die Xmoto und die Aprilia Supermoto (nicht die V2, sondern die mit dem 660er Yamaha Motor) liegen auch da bei 10'000 im Alltagsbetrieb. Und da ich eh keine Rennen fahre und Ausstattungsmerkmale wie grössere Tanks haben will (da klemmt es aber auch bei der 690er und der xmoto) kann ich auch mit weniger Fun klar kommen.

  • Hey Sok, mässi vil mal für de Tip! Hüt grad frei igäh und jetzt warti nur no uf de Flier fürd Amäldig =)


    Danke au a di andere für ihri Tips, jetzt bini aber natürli mal uf die beide Täg mit em Team-Sok gspannt :face_with_tongue: