• Hm, joa das hanimer letschti au überleit aber irgendwie hani keine gfunde gha womer chan uf d'Charte klicke zum iiträge und mit Koordinate hani chli kacke gfunde. Ich luege das mal gnau a mal und boue's ii wenni Ziit han.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • vorallem entstöhnd dur de locator eher spontani tuure, mi cha halt schnell go luege wer i de gegend wohnt und de eifach mal a schriibe oder so! i finds super so nes teil!

  • I has mou agluegt gha und dr Server het denn die Bildbearbeitigsroutine nid ibout gha wos brucht hätti...aber i weiss nüm öb das uf mim eigete Server isch gsi oder däm do hier jetzt! I ha aber vou kei Zit i de nächste WUchene...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Han schomal dFiles ueglade. De sött eigendlich laufe, mun nurno was installiere (woni noni gnau weiss wie ;))

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ja. Isch fertig
    Iiträge gaht bi mir nume mite IE, de Mozilla frist das irgendwie nöd. Also wenner uf iiträge gönd münder nacher chöne uf dCharte klicke wo daser eue Standort wänd.


    PS: Nurno dSchrift ufem Chnopf obe isch zfett. Kacke das, mun mal di exakt schriftart finde, so isch das nüt ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • obe ufem chnopf

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)