langsame server

  • donkt mech da nor, oder esches wörkli chli en langsame server wo das forum druffe esch?
    i han s`gfühl teilwies gots echli langsam vorwärtz...

  • Also bi mir ischs schnell, aber i ha ou 100MBit direktabindig hehe :grinning_squinting_face:


    Nei i ga aube ou ir Schuel is Forum (ou scho wo 9 Lüt dinne si gsi) und mi dünkts zwar nid super schnell, aber es isch guet uszhalte :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja also ich finde es gaht auno so. wird erscht problematisch wenn fill lüt glichziitig dine sind und das isch ja noni so de fall :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • wo schtot dänn de server?
    send do no anderi fore druffe?
    me häds nur letschti dünkt, es göchi eifach ned vorwärtz, send aber gar ned vel online gsi...naja esch jo ned emmer so...

  • Dä server steit bi mir deheime...es isch no es angers Forum druffe wo aber meistens öpe 2-3 Lüt nume drinne si, und no es paar Homepages wo öpe einisch am Tag öper geit ga luege :grinning_squinting_face:


    Wes einisch huere langsam isch, de ligt das äuä dra dass grad öper öpis vom FTP abeholt oder so. Ab und zue wird ou z ADSL e usfall ha und de tüe sis mängisch ersch nach eme Zitli wider schneller mache. Tönt komisch isch aber so :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Das cha im fau sehr guet si dass es gester wäge dene Usfäll isch gsi. Es isch nume öpe einisch im Monat aber gester hani ou es paar mou festgsteut dass mini Verbindig wäg isch :confused_face:


    EDIT: verdammt grad i däm Moment wonis schribe isch es scho wider usgfaue! Huere scheiss ADSL... X(

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • hans gad gmerkt :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Sorry im Moment ischs grad e chli zum chotze :frowning_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Wes einisch huere langsam isch, de ligt das äuä dra dass grad öper öpis vom FTP abeholt oder so.


    ...was häsch dänn du interessants of dim ftp?

  • Nüt illegals, isch wie gseit eifach en Webserver. Aber we öper öpis vo sinere homepage abeladt oder so hani gmeint :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • So i ha itze grad e externe Server gmacht und dä wird i ca. 1-2 Wuche loufe :grinning_squinting_face:


    Mues es ume no schaffe d Datebank überezzügle..

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)