grüsschen mit dem füsschen

  • Hallo zämä.


    Han mich jetzt mol registriere loh, obwohl ich erst im kommende Februar afange fahre dörf.


    min brüäder isch de Biker Boy


    ich selber bin 17ni, kauf mir vermuetlich en rs125 harada jg.98 und chum us Berg TG.
    als bruef bin ich Informatiker ("L") als meldet eu falls ihr problem oder wünsch i dem berecih hend.


    greetz :smiling_face:


    achjo mini website http://www.nr11.ch (isch no chli im ufbau)

  • sälüü, und härzlech wüukomme im forum!


    nomou öper mitem gliche leid wie nig :grinning_squinting_face:
    willkommen im club :winking_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    als bruef bin ich Informatiker ("L") als meldet eu falls ihr problem oder wünsch i dem berecih hend.


    Hallöle.


    Ich ha langsam de Idruck dass fasch jedä do was mit Informatik oder Elektronik z'tue het :]

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • @ $nail


    stimmt. fühl ich mi scho wohler wenn ich nöd de einzig freshmen do ine bi. aber ich glaubs im januar - februar wird eh nonig viel z'fahre si. Viellicht mol 2-3täg, aber ich denks ich wird erscht uf de märz-april afange. spar ich no chli geld. chömer mol zämä e 125er tourli mache.


    @ Wildcard


    *smile* jo stimmt scho chli, git au immer meh vo üsere sorte. öb das positiv oder negativ isch überlohn ich jedem selber. :winking_face:

  • Hiho, willkome im Forum


    Also Saison-Start isch bi mir immer im März. sobald de Schnee weg isch, über 10°C unds paar mal gschiffet hät demits Salz weg sich :wazzup:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    chömer mol zämä e 125er tourli mache.



    es türli chöimer guet mou mache, abr 125ger geit nid, i duemer e 600er zueche, het chli meh pfupf;)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten