grüsschen mit dem füsschen

  • Hallo zämä.


    Han mich jetzt mol registriere loh, obwohl ich erst im kommende Februar afange fahre dörf.


    min brüäder isch de Biker Boy


    ich selber bin 17ni, kauf mir vermuetlich en rs125 harada jg.98 und chum us Berg TG.
    als bruef bin ich Informatiker ("L") als meldet eu falls ihr problem oder wünsch i dem berecih hend.


    greetz :smiling_face:


    achjo mini website http://www.nr11.ch (isch no chli im ufbau)

  • sälüü, und härzlech wüukomme im forum!


    nomou öper mitem gliche leid wie nig :grinning_squinting_face:
    willkommen im club :winking_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    als bruef bin ich Informatiker ("L") als meldet eu falls ihr problem oder wünsch i dem berecih hend.


    Hallöle.


    Ich ha langsam de Idruck dass fasch jedä do was mit Informatik oder Elektronik z'tue het :]

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • @ $nail


    stimmt. fühl ich mi scho wohler wenn ich nöd de einzig freshmen do ine bi. aber ich glaubs im januar - februar wird eh nonig viel z'fahre si. Viellicht mol 2-3täg, aber ich denks ich wird erscht uf de märz-april afange. spar ich no chli geld. chömer mol zämä e 125er tourli mache.


    @ Wildcard


    *smile* jo stimmt scho chli, git au immer meh vo üsere sorte. öb das positiv oder negativ isch überlohn ich jedem selber. :winking_face:

  • Hiho, willkome im Forum


    Also Saison-Start isch bi mir immer im März. sobald de Schnee weg isch, über 10°C unds paar mal gschiffet hät demits Salz weg sich :wazzup:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    chömer mol zämä e 125er tourli mache.



    es türli chöimer guet mou mache, abr 125ger geit nid, i duemer e 600er zueche, het chli meh pfupf;)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Willkome da im Forum au vo mir!!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Naja für was chlinner avo we me scho mit 34 PS cha und darf :grinning_squinting_face:


    Willkomme im Forum!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Ravi
    wotsch nöd ersch ma chliner afange $nail :?


    ne, e 125ger het zweni saft weni mitem brüetsch hingedruf ufne töff tuur wot mit de öutere, de mani am 650ger BMW vom vatr nid noche..




    Zitat

    Original von Milhouse
    Naja für was chlinner avo we me scho mit 34 PS cha und darf :grinning_squinting_face:


    was 34ps, chasch äuä kei grosse me choufe wo no zue isch.. im uswisch scho, abr in realität :winking_face::]

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • du muesch wüsse $nail. also Aprilia RS125 und Cagiva Mito ziend mit ere guete übersetzig scho recht. aber wenn mir wönd drüber disskutiere wür ich en neues thema ufmache. denn lueged allo dri :=)


    ich leg mir uf jede fall mol e rs125 zue, das langed mir für 2jöhrli.

  • hallo erstmal.......



    ja also i ha o e 125er und wennd e chli chasch fahre, merksch eifach das d'power fählt....... guet nsr's zieh eh nid wahnsinnig, aber merh hubraum wenn möglech...... also i chas chum erwarte ändlech uf ne aaständige reihevierzylinder ds hocke :grinning_squinting_face: