supermoto video

  • Yeah irgendwie echt voll also ich weis nöd...... zude Kurve us zwei Strich am male.... eine vom Reife und eine vom Sneaker :ugly:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Naja die Strecki isch ja scho geil zum ga heize... aber so wie die fahred...... hmmm mit grooser Todessehnsucht würdi au mal so ga umetätsche.... :mad:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

    Einmal editiert, zuletzt von Chrigi ()

  • ja nette strecke hinter porto vecchio

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Die hend ihri Maschine scho ned schlächt im Griff. Nähmt mi mal wunder wass passiert wäri, wenn mal es schnälls Fahrzüüg entgägecho wär *pflatsch*

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Zitat

    Original von Boo
    Nähmt mi mal wunder wass passiert wäri, wenn mal es schnälls Fahrzüüg entgägecho wär *pflatsch*


    Passiert doch nüt....het doch en Helm ah :ugly5:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • haha,.. isch zwar todesgföhrlich was diä machät.. aber diä händ dä töff scho recht im griff.. würi etz mal meinä.. :mad:

  • mer send z frankriich jo au gfahre we ned ganz potzt. Aber das.... Scho iergend wie läbensmüed ond so...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • erinnered mi irgendwie wiedr a das video mit äm schnelle griech wo nöd ganz puzt isch eifach mit supermotos :winking_face:


    hauptsach action und hauptsach bin nid ichs wo nachher en zeddel an zeche bechume :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • wie die göhnd go fätze macht jo wörkli andersch spass ... aber es get mer eifach fasch eine weni gseh wie die met erne t-shirts of de gägefahrbahn am slide send ond so züüg ... aber ebe style hets jo scho :smiling_face_with_horns:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Sorry, das isch wie immer so bi Südländer... Kurve wirded gschnitte bis zum Aaschlag. statt jede Boge uusnütze... und so wahnsinns Drift sind das jetzt nie :confused_face: ... eher erschreckend, nume so mit T-shirt und Jeans 8o ... aber süsch, isch mis Klöpfschiit sicher au so gloffe.


    Aber d'Strecki isch hammer :grinning_squinting_face:

  • Hammer härts Video. Ganz geili sieche. Am afangs isch es ziemlich lasch aber die Hügel passage isch echt zu geil. Hut ab vo dene Jungs.

  • Abgseh devo dass die nöd nur sich sälber gfärdet mit dem fahrstil und im T-Shirt, fahrets ganz geil. das musch au zersch mal chöne im chreisel ine de chlapf no lupfe und denn use fahre und im wheelie überhole... ich wür säge da hetet mir sportler so zimli kei chance ussert es isch e strass wo ersch mit 200 s chnü annähernd würsch an bode bringe...

  • Huere geil! Isch zwar verantwortigslos, aber gseht definitiv nach Spass us und d Strecki schint ja de Hammer z si :smiling_face_with_horns:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI