hehe geils bild... do chasch wenigstens nöd hine abe keihe...
Wheelys sind jo scho voll geil aber weiss nöd recht..getrau mich nöd das mit minere Maschine züebe..
weiss nöd mol obs goht do ich sGas jo nöd ganz chan ufmache.. aber wennt uf dfresse keisch..
den chasch den verdammt viel zahle wennt wieder es schöns Baby willsch..
das Geld hani eifach nöd...Aber isch ebe scho hammer wennt so im Wheely chasch vom Liechtsignal wegfahre..

juhuuuu *g*
-
-
Er send doch alles eländi poser!
Ech au. Ech wett am liebste mol em Wheely do z Lozärn öber d Seebrog heize. Wär secher no lostig we d Lüt de lueget.
-
ja säg das nid, mim mech sy kolleg het das mit sim monobike zoge..... über d'seebrügg.......... hey endgeil eifach dr hane uufdräit und de gö die huere monos ab wie weis nid was....... das wär eigentlech no sone alternative zum supersportler....... die chönntme wenigsten einigermasse usfahre
-
Monobike? Das esch öberhaupt ned mis Deng. 1. Gfalleds mer ned ond 2. Wot ech Power ohni änd.
-
naja power bringt der ja nid würklech vil uf de CH-strasse..... chasches ja eh nie usfahre..... und monos hei de unneus uhuere power.....
-
Zitat
Original von Peak
Wot ech Power ohni änd.
was nützt dir power wennd ide kurve-ine-siite vonere supermoto überholt wirsch? i enge chere wie pass und landstrass hesch sicher viiiiiiel me spass als mittemne sportler. d`schwiizer strasse sind nunmal alli kurvig, eigentli isch `dschwiz s`perfekte sumo-land! -
Tja. Jedem das seine. Vör mech esch en Supersportler s rechtig.
-
Wheelies
chani zum Glück mit mim Schnabeltierli nit (dr Cornu het schyns sogar gseit, das seig unmöglich mit däm Töff) i hätt eh schiss.
Passed eifach uf dass euch unseri Fründ und Hälfer nit verwütsched, denn das goht unter 'nicht beherrschen des Fahrzeuges' - die wüsse schynbar nit wieviel Fahrzügbeherrschig s'überhaupt brucht, zum suuber es Wheelie chönne mache
-
Zitat
'nicht beherrschen des Fahrzeuges'
Die hend doch en Egge ab. Die söled zerscht mol sälber lehre Weelies z fahre. De redemer de weder witer öber nicht beherrschen oder sehr wohl beherrschen.
Spennsieche. -
es gat unter gefährdung und verunsichern der verkehrsteilnehmer...
aber generell kriegsch den eifach e buss für z schnäll und unnötiges hochtouriges fahren...und me cha jetz wükli eifach mit jedem töff s määndli mache... irgendwie hanis bis jetz immer gschafft
-
Zitat
Original von ravi
...aber generell kriegsch den eifach e buss für z schnäll und
unnötiges hochtouriges fahren...Muahahaha, selten so gelacht
Ich wär ja en arme schlucker wänn's mich mal uf de Hardbrugg verwütsche würded, geschweige denn uf de Autobahn, da mues de Zeiger eifach mal generell über 8000 bliibe
-
Aber echt. Bimene R4 spilt d'Musig halt nunmal oberhalb vo 7-8000. Usserdem tönts dänn so schöööön :D.
-
Naja, nöd unbedingt bi allne R4, aber vor allem bi so ultrachurzhuber wie bi miinere
da mues mer d'Drähfreud usnütze *fg*
-
Apropos dreifreud, bzw hochtourig fahre ide Stadt --> Geardata.
Nimmt mi mal Wunder obs klappet mitem Chetteschliifer, also ober me als 1000km hebet. Und mal luege was für Armlängi us dere Übersetzig und nüme schliifender Kupplig resultiert :D. -
Zitat
Original von R A Z O R
was nützt dir power wennd ide kurve-ine-siite vonere supermoto überholt wirsch? i enge chere wie pass und landstrass hesch sicher viiiiiiel me spass als mittemne sportler. d`schwiizer strasse sind nunmal alli kurvig, eigentli isch `dschwiz s`perfekte sumo-land!Nur well schneller um engi Cherä chunsch heist das no lang nöd dass es jedem ufnerä Sumo me Spass macht, mit mim Töff macht mir s'Kurväfahrä uf dä Päss än mords Spass.
Het mit enerä Sumo aber sicher au än huärä Spass. Nur das mit äm meh Spass chasch erst beantwortä wenn mol beidäs gfahrä bisch.Und zum Thema das mehr diä Sporttöff nöd usfahrä cha:
-Däfür häsch en Hammer Durchzug , und muäsch weniger Schaltä. Hesch i jedem Gang gnuäg Leistig zu verfüägig -