häppi börsday SERVER

  • um dr allgemeine Anti-SERVER stimmig entgegezwürke....happi börsdayiiiii server!!! eusi forum-Ikone! mögest du alt und runzlig werden :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hehe....jo doch, gratuliere ä ganz härzlech zom gebori! schön wiiter onfallfrei fahre...ä wemer öber 60i esch mues mer no ufpasse of de strooss;)

  • gratuliere auno herzlich. hüt isch en guete tag gsi, han entlich en richtige töff :face_with_tongue:

  • alles Gueti zum Geburri au vo Florida. Mir trinket en Rumrunner oder au zwei hüt abig uf dich.


    En Gruess, 31° und d'Füess im Pool !

    anfänger

  • Jo au na vo mir alle gueti zum geburri... aagstosse hend m,er ja scho zu genüge:)


    luschtige aabig gsi...


    grunz id chuchi


    :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday:




    Zitat

    Original von anfänger
    alles Gueti zum Geburri au vo Florida. Mir trinket en Rumrunner oder au zwei hüt abig uf dich.


    En Gruess, 31° und d'Füess im Pool !


    JA DAS HETT EM JETZT SICHER GANZ GUET DUE.. DU IM WARME FLORIDA UND ER DA I DE HALBWARME SCHWIIZ :ugly2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:



  • hehe richtisch


    aber wie geil ist das dem endlich habe ich meinen Rang


    VERWARNT den wollte ich schon immer haben hahahaha zu geil...

  • Au vo mer no alles gueti zom gebortstag. Hoffe du hesch es gnosse ond au, dass de höttig tag gnosse hesch.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • jo au vo mir na herzliche glückwunsch :grinning_squinting_face:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • hey SERVER vo mir au na äs häppy börssssdey...


    alles guäti...!!!


    gruäss rico