50er und so en Seich ...

  • Naja grundlos go beleidige nur will mer en z langsame töff hät isch chli trurig aber will dä das gmacht het chamers doch nöd verallgemeine....


    Aber für Scootertuning gsehn ich das au nöd als di richtig Alaufstll... mer chans ja eifach ignoriärä :grinning_squinting_face:

    Sport and fast Bikes that's my LIVE

  • Noch langer Zit meldet sich wieder mol än chnoche...


    Also i bi der Meinig, mer dörf d'50er nöd eso abemache! I ha do mini eigene erfahrige gmacht. I han ä DT50 gha und ha währed 2 wuchened 1000km gmacht. i bi echt vergiftet. aber will i halt er 16ni gsi bin, hani halt müesä 50 kubik fahre. I bi zwor u huerä langsam gsi, aber d'Froid am Töff fahre, hätts mer nöd chöne näää... I drü Täg wird i denn endlich 18ni und dörf mini DR-Z 400 wo scho sitere wuche i dä Garage stoht usenä. (I hoffe, bis denn isch dä schnee weg!)


    Zu denä Tuning-Threads säg ich, die sind überflüssig. Wa bringts der, wennd än Rasemeier ufmotzisch? isch immer no glich scheisse... und noch 2 Johr leisch der e öppis anders zue... also wa sölls...aber wenn öpper drüber wött diskutierä, söll er doch. mer mues es halt eifach nöd läsä....


    Zudem sind Roller für mi kei Töff. Die sind doch z'dumm und z'fuul zum schalte! (tschuldigung) Än 50er Töff isch für di meischte halt eifach ä übergangslösig bis zum grosse....isch bi mir amel so gsi...


    Sooo, das wär min Senf gsi...

    Wer vor der Kurve nicht bremst, war auf der Geraden zu langsam.

  • Zitat

    Original von Skananas


    Zudem sind Roller für mi kei Töff. Die sind doch z'dumm und z'fuul zum schalte! (tschuldigung) Än 50er Töff isch für di meischte halt eifach ä übergangslösig bis zum grosse....isch bi mir amel so gsi...


    en roller isch defür viel praktischer und günstiger, und wer schissts scho ned a all 10m z schalte?

  • Zitat

    Original von Hannes


    en roller isch defür viel praktischer und günstiger, und wer schissts scho ned a all 10m z schalte?


    I ha während min Töff ä neui Lenkersperri übercho hät ( irgend än Sausiech hätt mer dä gchlaut), hani mol sone Rollergschwür gha. und i würd niemeh uf sone ding ue hocke. i dä kurve bini schier obenabe gheit, wills so viel Luft zwüsched de bei gha hätt und une use hätt er so öppis vo kei Leischtig gha, bi mir zu üsem Huus ue, bini amel mitem Töff mit 55km/h uechoo und mitem Roller bini mit öppe 45 uetuckerlet...userdem töneds no schlimmer als 50er Töff... Usserdem schalt i lieber eimol meh, als das i vor langewili ischlofe...


    Aber die zit sind jo zum glück verbiii :grinning_squinting_face:

    Wer vor der Kurve nicht bremst, war auf der Geraden zu langsam.

  • die 50ger ziehnd alli öpe glich, und weg denne 10km/h langsamer bisch halt 20 sekunde spöter acho, defür muesch de helm nie umeträge

  • i has no luschtig gfunde :grinning_face_with_smiling_eyes: aber ned lang :mad:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Die wo selber säget dass sie 50zger gfahre sind und dasses die schlimmscht ziit gsi isch:


    Meinet er ernsthaft dass er ohni die 50er erfahrig so töff fahre würdet wie hütt ?


    Bi de 50ccm gahts nöd darum schnell fahre z'chöne sundern de strasseverchehr zlerne und z'wüsse wie mer spööter au mit em grosse sich derte verhalte muen.


    Ich han mitere Derbi Senda R DRD Racing ( i weiss, monstername... ) agfange und ich bi stolz druff gsi.


    Die wo mich i dere ziit scho kennt hend, wüssed au dasi demit ganz guet han mithalte chöne ( klar kei pässetour oder so öppis, aber defür hani mi au nie agmeldet ).


    Ich weiss ja nöd was ihr bis jetzte insgesamt mit eure grosse töfftöff für km gmacht hend, aber alleige mit de 50ccm hani gueti 100'000km gmacht und das isches worufs druf achund.


    Klar mit 100k km hani damals nöd behaupte chönne dasi fahre chan ( zumindest ke grossi maschine ) aber es isch eifach um d'praxis gange.


    Riibigslosi abläuf zwüsched Gas,Kupplig und schalte, d'bremse richtig dosiere, z'merke dass mer mit em töff halt amigs au übersee wird.


    Ich werd mini 50zger ziit nie verleumde. Klar im nachinein schissts ein ah, wenn mer denn en töff het wo in 2/3/4s uf 100km/h isch, aber ohni die ziite wäri bi wiitem ken so sichere fahrer gworde wienis hütt bin und widr sii werde ( sobaldi nöchschtsjahr min lappe wieder überchumme ).


    GraZ


  • ganz genau!!
    i fahre zur ziit e yamaha TZR50.. :grinning_squinting_face: duck und weg...
    klar päss fahre chan mer scho, mach ich aber nöd
    WILL:
    - I behindere nur die andere verkehrsteilnehmer
    - Quäl mi z tod
    - Voll langwiilig bismer mol dobe isch
    - alli töfffahrer flitzed a eim verbii.


    i finde aber 50er zum e schöni töffkarriere azfange no guet. das isch mini meinig und i bin stolz en 50er fahrer zii... :face_with_tongue:
    natürli freui mi rieesig uf nöchschts johr (endli 18ni) denn chunt e schöni gixxer is huus


    schöni wienachte

  • au en gschaltete 50er esch en töff!


    i be sälber 2 jahr met minere DT50 umegracet und ha en huffe chöne profitiere, well wenn ders vorderrad s erst mal metere 50er rutscht esch liechter zum fange oder es duet der weniger weh als wenns di met de 600er uf d schnurre haut. aber die zig tuning-freds wos do inne hed oder geh hed send met de ziit scho überflüssig worde, düend met de chlin original und legal afange und denn uf die gross umstiege wenn euchs 2rädle ned verleidet esch, denn nomol neu lerne fahre und denn afange schrube und bastle, sorry esch so.


    und dasmer nume met 100ps chan zügig fahre glaubi ned. denn fehlende leistung wird mit übermässigem wahnsinn ausgeglichen :face_with_rolling_eyes:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...


  • de erst satzt gfallt mer bsunders :grinning_squinting_face:


    ich find mit 50er azfange gar kein seich..
    mim kolleg sin Vater de isch so i de 40er Johre...
    het welle die praktisch töffprüefig absolviere mitere honda Strossemaschine (600ccm).... hets zwee mol nöd gschafft... jetzt het er sich en chopper kauft fürd prüefig...naja... wemer z blöd isch zum fahre!!
    ich gone ad prüefig mit dem töff woni nochher au immer fahre!!!! :böse::mad: