Outo-Ahänger us Dütschland importiere

  • Hoi zäme,


    isch nid würkli es Töff-Thema, aber cha ja glich relevant werde für Cross- oder Renntöff-Fahrer.


    I wet e Ahänger Occasion z Dütschland choufe. Wie bringi dä ir Schwiz zuegla? Mit was für eme Nummero chani ne i d Schwiz zie? I nime ja mau a i überchume no keis bevori ne prüeft ha.


    Ha echt kei Ahnig und mit google hani ou nüt schlaus gfunge. Weiss öpper me oder het sogar eigeti Erfahrige?


    Greetz Ueli

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Kene e Ahnig?

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Hoi
    Frag mal beim Zoll ob es für solche Sachen auch Tages-Zulassungen gibt. Anhänger muss mit Papieren geliefert werden für die Zulassung, ist ähnlich wie bei Motorfahrzeugen (Zulassung in der Regel etwas weniger problematisch, weil es für Anhänger keine Abgasvorschriften gibt).


    Auch möglich: den Anhänger mit der deutschen Nummer in die Schweiz fahren - wenn der deutsche "Partner" das mitmacht und die Zulassungen (teilweise werden die Anhänger in D mit der selben Nummer wie das Auto versehen) es möglich machen.


    Nicht vergessen das Teil in Deutschland als Export anzumelden und in der Schweiz als Import zu versteuern, ohne Importnachweis bekommt man keinen CH-Fahrzeugausweis.


    Dürfte IMHO keine grosse Sache sein den Anhänger in die Schweiz zu bekommen, wie üblich empfiehlt es sich die MFK und die entsprechende Zollbehörde zu befragen - die wissen genau wie das zu laufen hat.


    Marc

  • strasseverkehrsamt alüte und fräge!


    i denke aber dass das nid so eifach sii wird, wil a) därfsch du kei fahrzüg fahre (au ahänger) i de schwiiz wo nid verzollt sind, sprich kei schwiizer zuelassig hend, und b) de ahenger het kei typeprüefig in dütschland...


    aber ebe... lüt mal am sva ah und fräg det na, die müend da ja wüsse....


    SVA winterthur 052 224 24 24

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Danke für d Antworte! I ha no chli uf de Siitene vo de MFKs gluegt aber s isch mr noni alles klar, aber dir heit recht i lüte eifach mal a.


    Cha si daser z Dütschland als "Sportgeräteanhänger" zuegla isch, de heisi meistens z Nummero vom Zugfahrzüg dran. Süsch muesi halt de luege dasi es Garagenummero oder so überchume...verlade geit nid, dä isch ca. 8m läng :grinning_squinting_face:


    Scheiss Bürokratie, näm mi wunger öb das besser wär wemer ir EU wäre :face_with_tongue:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Also falls es öpper interessiert: I mues zersch ga Tageskennzeiche hole, när das a Ahänger schrube. Mit däm fahri a d Grenze und dört muesi die dütsch Papier vom Ahänger am Zoll abgä und e Termin für d Prüefig abmache. Für d Prüefig muesi ou wider Tageskennzeiche go hole. Und wener TÜV het söts keis Problem si dä ir Schwiz zuezla.


    Naja bi ja gspannt öb das de würklech so eifach isch :face_with_tongue:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Demfall holsch de Ahänger?


    Wär cool, wennt denn do dini erfahrige dezue chöntisch Poste. Ged wohrschindlech no ander wo das enteressiere werd.


    Of jede fall wönsch ech der vell Glöck ond kei Problem bem Importiere vom Hänger.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ja mues no abkläre wägem Zugfahrzüg und bi itz de 5 Wuche weg (Ferie u WK), aber nachher holine. Schribes de da ine wies isch gloffe.

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • 8m lang? De dörfsch denn aber wohl nüm mit em B fahre will - so denk ich mal - sich uf 8m sehr viel meh als nur 750kg verlade lönd :winking_face:


    Verzellsch mal wies klappet het wenns hinder dir hesch! :winking_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Solangs Gsamtgwicht vo Zufahrzüg und Ahänger under 3500kg isch macht das nüt :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Stimmt zwar, nur gibt das irgendwo Probleme bei der Zuladung. Die meisten Autos haben Zuggewichte zwischen 700 und 1000 Kilo (Ausnahmen 4x4, mein Legacy ha 1'200 und der Audi Quattro 1'600 Kilo eingetragen, grosse Offroader teilweise noch sehr viel mehr), da kann es eng werden mit einem grossen und entsprechend schweren Hänger.


    Das Problem: je grösser und schwerer das Zugfahrzeug, desto höher das Zuggewicht. Nur ist man dann eben schnell mal bei 3.5 T angelangt, wenn man auch noch was auf den Anhänger stellt :smiling_face_with_horns:


    Wäre ja wohl auch nicht die Idee mit einem leeren Anhänger durch die Gegend zu fahren oder auf so einem grossen Hänger nur eine Sportenduro drauf zu stellen :face_with_tongue:


    Marc
    P.S.: Angaben verstehen sich immer gebremst, aber ein 8-Meter Hänger ist das ja bestimmt (ungebremst sind es etwa 50 % vom Gewicht des Autos). Wer einen Anhänger kauft, sollte das alles beachten - zudem kann ein so grosser Anhänger nicht als Sportgeräte-Transporter (Motorrad-Transporter) zugelassen werden, was je nach Kanton gleich mal die doppelte Strassenverkerhsabgabe bedeutet.

  • Hoi Marc,


    das stimmt schon, sollte aber kein Problem sein. Es handelt sich um einen Anhänger für ein Segelflugzeug, d.h. die Zuladung wird ca. 280kg sein. Die Länge muss leider sein weil sonst die Flügel hinten rausschauen :grinning_squinting_face:


    Gruss Ueli

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Aktuelle Stand:


    - Ahänger ghollt mitem dütsche Kennzeiche vom Vorbsitzer dra, Tageskennzeiche brucht me nid wemes so cha mache
    - Am schwizer Zoll hani aghalte und irgendes Formular usgfüllt. Die heimer när gseit dasi innerhalb vo 3 Täg mues dr Ahänger bire Inlandszollstell mues ga zeige und verzolle.
    - frei gno und dr Ahänger nach Biel gfahre, dört Zoll zahlt und es Formular 13.20 übercho (wichtig)
    - Versicherig brucht me keini, Ahänger si über d Haftpflicht vom Zugfahrzüg deckt
    - mitem 13.20 und de dütsche Fahrzügpapier zum Strasseverkehrsamt für d Prüefig agmeldet, Endi Januar
    - Für d Fahrt zur Prüefig brucht me keni Kennzeiche


    Aktuell isch grad dasi gmerkt ha dass z Gsamtgwicht nid stimmt uf de dütsche Papier, und dasi glese ha dass dr Ahänger mues voll belade si für d Prüefig. Nur wie söll i d Beladig go abhole we dr Ahänger noni Strassezuegla isch? I ga itz eifach leer a d Prüefig und stelle mi doof. Wesi dumm düe gani haut de nomau mit Sandseck drin.


    Bis itz ischs u huere müesam u jedes Mau weni öpis mache lehreni wider öpis neus (meistens neui Hindernis). Aber i denke weme vo Afang a wüsst wis gieng wärs OK :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • das de ahenger mues belade sii chani bestätige! isch genauso wie bi nutzfahrzüg die musch au belade go zeige, suscht schickets di wieder hei....

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"