Bike-Gallery

  • Nid übertribe Lüt, mir mache das ja ou nume us Freud ar Sach :winking_face: bir Gallerie müest dr vor Auem am Spike merci säge, i ha da nüt dran gmacht!


    Gö bi öich d "Kommentar erstellen" Buttons? Bi mir nid, un dzwar im IE ou nid...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Peak


    jo aber met DITO e lei esches de noni gmacht :grinning_squinting_face:


    Wie meinen? :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Jetzt isches dobe, hani no vergässe uezlade :face_with_rolling_eyes:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Easy :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Wie meinen? :face_with_tongue:


    Bilder ue lade!!!!

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak


    Bilder ue lade!!!!


    ISch bim mech :face_with_rolling_eyes::frowning_face: Nacher chönder vo mir us Bilder vo wim Verlo ha.. Wird au jede sturz dokumentiere :grinning_face_with_smiling_eyes: :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Häsch hammer gmacht echt..isch voll geil...
    Kennt wär vo eu es geils (gratis) ftp-Tool..??
    Denn het dä Toretto und ich au mol endlich Webspace..

    The World is yours...

  • CoreFTP isch auno easy.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • I ha uf Windoof immer LeapFTP gha...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)