Probleme mit einloggen

  • Hey seit gestern muss ich immer einen Extr-Anlauf nehmen um mich einzuloggen:


    Forum öffnen kein Problem - doch sobald ich Nick und Passwort eingebe leitet er mich nicht weiter, muss also mit 'x' das Forum schliessen und neu öffnen und dann bin ich auch gleich eingeloggt :confused_face:


    Zuerst dachte ich das liegt am PC im Büro, aber BigKTM geht's genauso von zu Hause aus.

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...

  • Komisch. bei mir funktioniert alles einwandfre. aber spike oder dark_force können da sicher helfen

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • anderi frog. was hend er för en browser? Internet Explorer? Aso met FireFox god das ganze wonderbar. Ha mech et es paar mol abgmäldet ond weder agmäldet. funktioniert.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Also gahts au nöd wenner bim wiiterleite uf de Link klicked?

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Nei, de chunsch denn wieder zu 'blablabla sie werden gleich weitergeleitet blablabla' und wenn de dört druggsch chunnt e Mäldig 'blablabla oder drücken sie den Return-Knopf blablabla' - eifach hie und här :frowning_face: chasch en denn nur no abschiesse.

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...

  • 8o Voll schräg. Ich luege mal obi da was finde.....

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Was heit dr für Istellige betreffend Cookies?

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • neei, nid hanfchüechli;)


    so zügs wos ufem pc spicheret, damits eifacher geit ufd site zcho, odr dass d site di widr "erkennt" und z.b. voristöuige widr iistöut wo du mou iigrichtet hesch odr so



    stimts eigentlech wasi do verzöue? :face_with_rolling_eyes: bi nid so dr scheff i dene sache, wenns fausch isch söu doch öper s richtig säge wos weiss :smiling_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von $nail
    neei, nid hanfchüechli;)


    Ou do bini jo beruhigt. Wie d'Iistellige sin weiss i nit bi im Büro aber ich weiss dass d'Cookies über Nacht immer wieder glöscht wärde...


    S'Problem isch aber au wenni mi am gliche Tag wieder Iilogge due :frowning_face:


    Deheim weiss i nid wie's isch do miesst dr BigKTM antworte...

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...