Jetzt esch ofiziell

  • Häts demfall doch no klappet mit de Finanze ;).


    Gratuliere zum Chauf, dänke da wirsch fill Spass demit haa ;). Und punkto Uuspuff chani mich nume aaschlüsse, da mun es richtigs Brüllrohr draa :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ich gratuliere dir au no zo dem chauf.....
    gseht wörkli guet us :winking_face:


    Und vel Spass und vorallem unfallfreii Kilometer met dim neue Töff.... :smiling_face:

  • Na - Brüllrohr isch ja guet u rächt, aber für mi nume no legal, nachdäm mi diä liebe Herre vo dr Polizei mit genau somene illegale Brüllrohr verwütscht hei... Sövu Ärger bruchi nümme. Ha itz ä schön höchzognige Scorpion carbon uf mire Speedy. Tönt zwar nümme so guet (ohni DB-Killer scho) aber derfür chani angschtfrei ungerwägs si. :face_with_rolling_eyes:

  • Gratuliere! Schad ischs itze scho fasch am Ändi vor Saison :face_with_rolling_eyes: aber so wieni di kenne hautet di das vo nüt ab hehe

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ech höre erste de uf töff fahre, wenns werkli ar*** chalt esch ond d strosse voll salz send :mosh:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ech ha gester no en fax vom hostettler öber cho. är god am donstig de töff go vorfüere. ond am fritig oder samstig chane go hole :grinning_squinting_face:
    mensch. ech fröi mi we nes chlises chend wo gebortstag, wiehnachte ond ostere zäme cha fiire :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    ech fröi mi we nes chlises chend wo gebortstag, wiehnachte ond ostere zäme cha fiire :grinning_squinting_face:


    Normal :D, aber mit de Ziit nervts, ich han die Vorfreud bi jedem Service und immer gha wenni nöd han chöne fahre und irgendmal häsches dänn öppe satt :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)