TESTFAHREN GSX-R 750/1000 und Der *Falke*

  • Wow ich durfte heute die neuen 2004er modelle von suzuki probefahren :fick:


    allso ich habe selber ne kawa ZXR-750 und die 750er von Suzuki, die kriegt ihr im ersten schon auf die 130Kmh, während ich bei 100 bei meiner den 2 einlegen muss. die kurven sind mit der neuen 750 viel ruhiger doch kein vergleich zu der 1000 GSX-R!! die Hyabusa 1300 war noch ein wehnig ruhiger in den kurven als die 1000er.Bei der Hyabusakriegst du im ersten 140Kmh hin, mit der GSX-R 1000 151Kmh(!!!).
    Mein Favorit ist von den dreien ganz klar die 1000er :grinning_squinting_face:
    Die Hyabusa würd ich den langsam ruhigenden fahrern empfehlen, den so ab 40-45 Jährigen ;)...
    Die 750 war zwar nicht schlecht zum fahren, muss ich aber ehrlich sagen ist mein baby annähernd so geil und für das trenn ich mich doch nicht *vo mim baby* :face_with_rolling_eyes:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Jo also ich als Gixxxer Pilot chan dem nur zuästimmä, mini 1000 isch zwor no ä k3, aber am Motor hät nöd vill gändärät sovill ich weiss. Goht ab wiä ä Sau... :winking_face:
    Aber wen sie im erschtä Gang bis uf 150 treit häsch isch scho zimlich Rot gsi oder? Guät chönt au sie das d'Übersetzig nomol gänderet hend will jo die neu Kawa bis uf 150 beschleunigt im erschtä. Uf jedäfall goht mini bis ahfang Rot im erschtä uf 135. Das Bike isch also nur empfehlenswert. :winking_face:
    Aber äbä denkäd dra, testet immer alläs bevor ihr was chaufäd, au wen ihr nöd wönd wohr ha das au ä anderi Markä guäti Bikes chan herstellä. Ich bin bevor ich mini Kauft han ä R1, Honda Fireblade, Honda SP2 und ä Kawa ZX9R testet und mich den entschidä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Labyrator


    Jo eh mir selber gfallt die neu R1 au nümä so guät wiä di alt. Min Dad hät jetzt grad die neu CBR kauft, muäs äbä luägä das ich au mol törf ä Rundi trüllä hehe.
    Was isch mit dä GSX-R? Chunt diä nöd in Frog?
    Chasch suscht au mini mol probiärä went luscht häsch.
    CU

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ja dr sound zum bike isch ja sehr variabel !! also i kenne eine dä het e öffni akra-alage dranne a sire kilo-gixxer, und das ding tönt ja absolut hammermässig.... :grinning_squinting_face:


    ha e orginali fireblade ghört, findi no geil , so chli "giftig" :]

  • De Toretto hed jo scho rächt, dass mer vel Bikes söl go teschtfahre. Aber för mech geds halt glich nor eis Bike wo frog chond, ond das gsänder em Avatar :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jä guet, dööte gahts ja um nochli me als nume um sFahrverhalte und mer nimmt filich au mal seint oder andere in chauf wo bimene Japaner besser wär :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Das esch so. Ond das esch halt es Bike wo met härz gfahre wärde mues :smiling_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ja guet, gloub di meiste töfffahrer fahre ihres bike mit härz, ussert vilicht da die sunntigsfahrer..... X(


    also weni e cbr 1000 rr chönnti leiste, de würdi se de sicher o mit vil härz fahre :grinning_squinting_face:

  • jo guet. ech meus der rächt gä. aber es italiänisches bike hesch halt scho chli öpis anders als e japser maschene. es italiänisches bike esch halt lideschaft puur. do schlod mis härz eifach rechtig höch.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • .......ja und zu de italiener chame o besser luege..... wülsi immer mal irgendwo e schrube locker hei:smiling_face_with_horns:


    nei isch halt es klischee aber ha da scho einiges ghört, vu aprilia mit cholbechlemmer bis a bach, e mv F4 wo nach 5 wuche de uuspuff abgheit isch (eifach so !!!!) , e cagiva mit rahmebruch nach 1000 km ............. nei danke da holi mir lieber e geile japser :grinning_squinting_face:


    ds einzige wo i frag würdi cho wäri e duci 748 R, aber o dert müessti d'schrube alli 1000km neu nachezieh....... :winking_face::winking_face:

  • klar send d italiäner tür em onderhalt. aber:
    rahmebroch noch 1000km esch garantie
    uspoff wo noch eim johr ab gheit esch garantie
    cholbechlemmer esch päch. wennt glöck hesch au garantie aber sosch eifach päch. cha der aber au be mene japser pasiere :face_with_tongue:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: