Dt 50 customisierig :P

  • jou.. also ich wett mini dt über d winter no chli ufstyle...


    wett si aber ned so PIMPisiere :face_with_tongue: liechterchetti um d töff isch ned mi ding :grinning_squinting_face: wemm irgendwelchi vorschläg hend.. wär doch voll edel wenns ma würed bringe bi eu uf jede fall dankbar.....


    acerbis protektore chemed schono ane...
    [Blockierte Grafik: http://de.geocities.com/yamahadt2004/gallery/specialblend/IM000202kleiner.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://de.geocities.com/yamahadt2004/gallery/specialblend/IM000203.JPG]

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

  • chunnt druf a, wie "legal" alles mues si :grinning_squinting_face:


    also:
    -siitereflektore weg.
    -nummerehaltigsplastik chürze, nummere steiler astelle (bis 30grad gegenüber bode isch legal)
    -rechte rückspiegel weg
    -chlineri blinker
    -falls de chläber grad hinder de sitzbank en "sicherheitshiwis" isch: weg demit.
    -motoport valten chläber uf de schwinge: weg demit.


    sodeli und jetzt zu ned ganz svg-mässige idee:
    -rennsatz
    -rennuspuff
    -grössere vergaser
    -anderi lamelle
    aber das alles brucht chli erfahrig im abstimme und so...


    gruess

    burning angel wings to dust

  • felge eloxiere, rahme noi laggiere, fahrwärchsumbau,
    motorwächsel *g*


    lass doch ma so wies isch.... :winking_face:

  • special Blend
    Gosch amel go crossä?
    Wenn jo, denn wür i nüt machä, war schad viel Geld inästeckä, denn bim crossä hauts di sicher mol uf dä Latz, oder mindestens dä Töff.
    Spar das Geld lieber, denn wenn dir i zwei Johr vielicht än 125er chaufsch bisch froh drum.

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • go crosse mitemne 50ger :face_with_rolling_eyes:


    de chasch jo ou mitem velo über die höger fahre..



    i würd ou nüt drane mache, höchschtens sache abnäh, s angere het würklech kei wärt.. gschidr ufne grosse töff spare..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • I meinti chasch au mit ämänä 50ccm go crossä, oder was meint dä ravi derzuä?

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • jo klar, mit mim roller chöntsch ou go crosse, isch jo schliesslech d offroad variante vom BW's :grinning_squinting_face:



    abr git doch so sache wome eifacht gschidr nid würd mache mit sim gfährt, mir chunt do eifacht die R1 i sinn mit de spikes :face_with_rolling_eyes:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • ja lol ich wett si nur optisch chli custom mache....


    kleber sind scho wegg all wo stressed..... ich cha ja au ersch i 18 tääg d prüefig mache.... :upside_down_face: und ha d ganz winter ziit,....


    anderi fuessraschte und so sind i planig und en hauptstender.... sett luut em internet dä vo d yz baujahr ... dra gah... aber das frögi na noche

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

  • ech schliesse mech do de allgemeine meinig a. vel gäld ene chline töff investiere brengts ned werkli. spöter wotsch en gorsse ond de fält der die chöle genau dete.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • bin au dere meinig wie all anderä... han i mini DT 125 au zvil gäld dri gsteckt was ich ez chli bereue.
    Am ahfang hani dänkt ich wird nie en andere töff chaufe wil ich si so geil gfunde han... (jung und naiv :grinning_squinting_face: )
    und es jahr spöter hani scho mini R6 gha... im nachinein hetti das gäld besser für min grosse töff usgäh ;(

  • Ich chan mich au nur däre meinig aschlüsse das mer nöd z viel Gäld i die chli stecke sött.. Lieber uf öbis grössers spare ( kTm *sabber* :grinning_face_with_smiling_eyes: )

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • fahre jo sälber au füfzger


    han die ganz zyt emer gseit jo i well en rännsatz oder susch züg umeschrüble aber genau da wo all gseit händ jetzt do obe hed mi devo abghalte


    und i säg der bruchsch au so verdammt vell gäld mini service gönd meistens au gäg die 6oo fr


    und i mues en all 3oookm mache und das hesch no schnäll emol

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...