ACHTUNG MOTORRADDIEBE

  • die verdammte elände huere *%&}(/"


    ich wohn in seebach und ha mini ZXR immer am gliche Ort, und gescht morge wo ich ha welle druffhoch zum zur arbet z fahre isch sie KLAUT gsi, sie isch eifach nümme do gsi :confused_face:


    ich ha sie zum glück bimne chindergarte wieder gfunde, bi si natürlich go sueche. ha mer gseit entweder profis und denn hend sie sie grad neumed ufglade oder jungs irgendwelchi kids wo sie sowiso nid abracht hend...


    s zweite wirds wohl gsi si, kabel sind zwar relativ schön abisoliert gsi (sie chönded au gstört worde si), aber isch no nüt anenad verbunde gsi...


    aber bi mim kolleg isch ir tüfgarasch s gich passiert au kabel duregschnitte sind aber scho chli wieter gsi bi sinere R1, sind aber den au gseh worde...


    allso jungs nämed euri babys mit eu is bett :winking_face:


    nüt als stress ich sägs eu... :frowning_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Hööööö shit isch ja huere derb, ich weiss nöd wasich wür mache wenn das bi mir passiere wür aber ich chönnt für nüt me garantiere :smiling_face_with_horns: :smiling_face_with_horns: :smiling_face_with_horns: :smiling_face_with_horns:.
    Aber zum Glück sinds ja nöd so wiit cho.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • das chans ja nöd sii :smiling_face_with_horns:
    jetzt sind nöd mal me die arme chline töff (und grössere natürlich au:) ) vor dene sicher :frowning_face:
    also ich wüsti au nöd wini reagiere würi wenmer das passierti oder ich soöppis gsechti

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • uiiii jaaa, das wär no geil, wänn ich die wür finde wo das gmacht hend, aber wenn sich keine vo dene kids verschnurrt, gsehts schlecht us und ich mus mini aggressione wieder bim fahre los werde.. :grinning_squinting_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • au shiti laby. bi eus hends au vom mäntig uf de ziistig id buude ibroche und en cup subaru impreza klaut... ich wüsst scho was ich mache würd weni soeine verwütsche würd... :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zom Glöck wohn ich so abgläge. Ich ha au scho de Schlössel öber Nacht schtecke lo welen vergässe ha. Mis Baby esch aber emer no do.

  • Jo genau. Die Lüt wo bi üs wohne wüsse zum Teil äuä gar noni dass es so öpis wie Motore git zur Fortbewegig :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • :lol: ....deför hani emmer es huere gschess met de nochbere z.B. müend sie emmer e so hochturig om die korfe fahre meh ghört ame nor no ere töff... naja...

  • das isch übel, aber da muess mir weniger sorge mache


    mini ktm hett zwar en chnopf für de e-starter, aber no
    keine ibauut, und akicke schafft sowieso niemerd :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]->> KTM - Dampfhammer Power <<-[/SIZE]

  • wenn nid weisch wie chasch es ziemlich vergesse,


    dasch nid so es 125erli oder so en neui 200x LC4
    wo cahsch mit de hand akicke, aber sie immerhin scho
    en auto-dekompressor :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]->> KTM - Dampfhammer Power <<-[/SIZE]

  • KTM esch bem erschte mol wörkli en Kack zom akicke. Muesch tue wienen Satan met Hämoride, damit die Ratte chont.
    Wenn do ergend sones Wörschtli wot de Töff go chröcke, chaschem zueluege ond en den uslache :grinning_squinting_face:

  • Also mini Maschine wird jo au niämort chlauä will sie i dä Grage stoht, aber wen nöd, han ich normalerwis s'Lenkradschloss dinä, und den willich diä den gseh wägfahrä, au wen er lauft. :winking_face:
    Aber äbä ich mach mir do weniger sorgä, aber isch aifach behindert dasäs tatsächlich lüüt git wo das machäd, tja...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ich ha ebe es kaputts schloss gha, das heist isch eifach nüm is lenkschloss ine gange da hends scho vermurgset gha mal... aber jetzt ha ich im rebikeling en satz für 150.- bsetellt :winking_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-