• I hock grad hie ir Schuel und vor 2 Minute het sech mis Kuppligszug usghänkt...itz muesi halt ohni heifahre.


    Ha doch gwüsst dasi nüm zviu söt fahre mit däm Töff :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja das isch scheisse..... muesch halt gäng "la inegheie".... hesch wyt für hei ?? wüll auf die dauer isch ja das nid grad soooo super für ds getriebe

  • Nenei es gat, si nume öpe 5km...hani ou scho mau müese wo z kabel grisse isch. Weni e enduro oder so hät de chöntis ja flicke aber soo :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja ok wes nume 5 km si, de chönntisch im notfall ja o im 1. gang hei fahre :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: ja isch halt immer es huere knübel bis die kupplig wieder ganz funzt !! ha letschti grad schwein gha, woni dr kuppligshebel gwächslet ha, isch mir doch das käbeli fasch ab... aber zum glück nume fasch ....... :winking_face:

  • mir isches letschti au gad grisse, gnau ufeme hügel öbe. naja, häts halt e chlini lektion zu "schalten ohne kupplung" gää, gaht iegendlich guet, nume abeschalte isch halt ungsund wie öppis.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Mi hets dünkt abeschalte geit fasch besser aus ufe! Aber ischvilech ou vo töff zu töff verschide...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Isch halt au huärrä wichtig das die besti Drehzahl verütschisch. Und diä isch au vo jedem töff zum andärä verschidä. Bin mol mitärä DT gfahrä wo dä Bsitzer eigentlich niä kuplät hät, went den bi so ca 5200 mol aifach dä Gang inäghauä häsch isch rächt guät gangä. Aber äbä abä isch scho chli schwiriger gsi. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • X( Hmm woni grad bi deheime zuchegfahre isches scho wider passiert. Kei Ahnig a was das ligt :confused_face: aber i has itze mit Draht gsicheret, itz chas unmüglech ushänke...(guet das hani vorher o dänkt)

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)