Neui Füererschinregelig

  • Neu gits ja die 2 Kategorie:


    Kat. A(beschränkt):
    Motorräder mit einer Motorleistung von nicht mehr als 25 kW und einem Verhältnis von Motorleistung und Leergewicht von nicht mehr als 0,16 kW/kg


    Kat A:
    Motorräder mit einer Motorleistung von mehr als 25 kW und einem Verhältnis von Motorleistung und Leergewicht von mehr als 0,16 kW/kg



    Jetzt händ die aber vergässe was isch wenmer zwar me als 25kW hät aber die 0,16kW/kg nöd erreicht. Das isch z.B bi minere ZXR so. Chanmer wäge Abgas und Lärmvorschrifte vo 1995 nume mit 33kW iiträge (nöd das ich mit 33kW wür umefahre ;)). Das wür vode Leischtig id Kat A ga. S'Problem isch aber das si mit 240kg Leergwicht nume uf 0.138 kW/kg chunt, also zWenig für Kat.A.
    Da drus folgt, ich mun Kat.A ha zum fahre, chan aber nöd ad Prüefig demit wäge de 0.138kW/kg.
    So wies uusgset muni ich jetzt halt für Prüefig e Enduro oder irgendwas miete. Natürlich ideal, entweder fill zahle und nochli üebe fahre oder wenig zahle und ufeme fremde Töff ad Prüefig wo eine als Sozius mitfahrt.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Shit mi Ducati het 0.13 kW/kg, i däm fau genau z gliiche Problem. I wirdes aber äuä eifach probiere, die luege das doch sicher nid nache ar Prüefig :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    die luege das doch sicher nid nache ar Prüefig :grinning_squinting_face:


    doch, eine usem zxr-forum händs wieder heigschickt wäge dem 8o

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • isch ja voll de scheiss!! X(

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • jo hans gliiche prob mit minere zxr j. het zwar nur 225kb leergwicht :face_with_tongue: aber es langed au nid würkli für die suuber kat. A


    somit muesi au en töff miete fürd prüefig...


    muesi würkli Kat. A ha zum demit umez'fahre ? im uswis stönd 32.4kw.. also eigentli A beschränkt.. nid?

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Nö will Kat A(beschränkt) isch la lut stva nume bis 25kW aber me als 125ccm und 15PS.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • den tueni mini mit 24.9kw iträge lah.. spielt ja eh kei rolle... :winking_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • wännt metere kat A (beschränkt) maschene a`d prüefig gosch, döfsch dänn di normal kat A au fahre?! *nüt raff*


    p.s. esch jo voll behenderti reglig!!! ;(

  • mer chan mitere kat A(beschränkt) Maschine nume ad A(beschränkt) Prüefig und dörf nume A(Beschränkt) fahre.


    Mit dem wo mir ez aber händ bisch vode kW her über A(beschränkt) musch also A ha zum fahre, dörfsch aber nöd ad kat A Prüefig will mit iitreite 33kW und 240kg Leergwicht nöd uf di 0.16kW/kg chunsch.


    Das mit de 33kW isch wäge de Abgas und Lärmvorschrifte vo 95 oder weiss ich was und bis hät halt nöd gänderet worde. Umträge la chamer nöd, isch ez halt so wills damals auscho so gsii isch, macht kei Sinn aber mer chans halt nöd ändere. Und schlussändlich fahred ja glich all offe.
    Wasi mal no wott abkläre isch wies punkto Versicherig uusgset, will eigendlich gits da ja es "chlises" Problem wenn 33kW versicherisch und offe fahrsch.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • da werd warschienlech ofs glieche use laufe, wie met eme offene 125er. d`versecherig zahlt nöd wänns es usefendet, chönt i mer vorstelle...

  • Also wenns mich net tüscht isch ds Verhältnis Gwicht zu Fahzüg fürd Prüfig net relevant. Mer muess lediglich en Mschine mitere bestimmte Azahl PS ha. Das mit kw/kg isch nur derfür da, dass net eine en Töff mit 34 PS het und denn aber ene wo so liecht isch, dasser dadermit doch en verhältnismässig vill z starche Töff het.

  • Ebä leider doch:

    Zitat

    Original von LABYRATOR usem ZXR750.de-Forum
    Ich hatte heute meinen termin für die grosse, jetzt haben die mich nicht mal fahren lassen, da meine maschine "zu schwach" sei mit 33kWh


    Di 33kW sind zwar über de erforderliche 25kW für A aber sLeischtigsgwicht isch ztüüf wägem höche Leergwicht.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Isch ja voll de Schiisdräck... was macht mer dänn da am beschte?


    Verschalig, und alli Unnötige Teili abschruube?? :grinning_squinting_face: :lol:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • das gaht leider nöd wills ja nöd ufs aktuelle gwicht sondern uf das im uuswis aachunt und das bibt uf 240. wenns so wür ga wärs ee keis problem will dänn würed ja au die aktuelle 80kW gälte und nöd die 33 usem uuswis.



    äm naja wirde irgend e enduro miete für de tag oder no eine vorher. isch zwar beschisse will ufeme "fremde" töff ad prüefig gasch aber die vom stvamünd ja au öppis verdiene X(

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • wenn d'prüfig (alt A1) vor em 1. april 2003 gmacht hesch, giltet denn ned no die alte regle?


    (han im mai 2003 2 johr alti A1 gha. im herbst 03 hani de lehrfahruswiis für A unbeschränkt bstellt, und chan ohni grundschulig oder so grad a prüfig A unbeschränkt)

    I'm on a Highway to Hell