Neui Füererschinregelig

  • Nei glaubs nöd. Also bi mir wird de A1 eifach zum A(beschränkt) umgschribe und ich mun eifach nomal Prüefig mache für A, also au ohni Kurs und so.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Aha das wär natürlech super wes so wär. I ha mine ou nid la umschribe! Und woni mou e Händler gfragt ha het är eigetlech ou gmeint, i chöng das ganze bis am Schluss nach em alte System dürezie..

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von big boy
    ich han de A1 ebe ned umschriibe lo, sondern han immer no de alti A1


    also so wie ich ghört han giltet de alti A1 eifach wie de ne A(beschränkt) egal öben umschribe lasch oder nöd und prüefig isch nachem neue system.
    Also wenn scho 2 jahr A1 häsch musch eifach no A Prüefig mache (nach de neue Bedingige) und susch nüt. Eigendlich wie s'alte System ussert das halt die beschissnig 25kW, 0.16kW/kg REgle gitlet.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • hmmmm. Also ich han mini 125ccm Prüäfig au no voräm erschtä April letscht johr gmacht gha, und dä Uswis niä umschribä loh.
    Han aber d'Prüäfig no nochäm altä schema chönä machä, und damals hät mä mir au gseit, dass alli wo dä Übergang so drin hend also no noch alter Reglä söttäd Prüäfig machä das au so bliibt. Äs müäst für eu also möglich sie jetzt aifach Kat. A ä Prüäfig zmachä ohni irgendwelchi Kürsli etc.
    Aber für gnäueri Infos müästäd ihr am strossäverkehrsamt villicht glich gschider rasch ahlütä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ja Kurs und so musmer alles nöd mache, nume Prüefig.
    Aber dBedingige in Sache Leischtig sind ebä glich scho nachen neue System.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • also bi mer i de prüfigsavorderige stoht nüt vo leistigsverhältnis, eifach meh als 350ccm mues de bock ha.. :confused_face:

    I'm on a Highway to Hell

  • :confused_face: naja dänn weissi au nüme witer.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • also:


    a1


    prüfig:
    - max. 125ccm, max. 11 kw


    nochher dörf mer fahre:
    - max. 125ccm, max. 11 kw



    a (beschränkt)


    prüefig:
    - max. 25 kw, max 0.16 kw/kg Leergewicht
    - min. 126 ccm


    nochher dörf mer fahre:
    - max. 25 kw, max 0.16 kw/kg Leergewicht


    a


    prüefig:
    - min. 35 kw
    - leistigsgwicht isch piepegal


    nochher dörf mer fahre:
    - alles mit 2 räder :grinning_squinting_face:



    quelle:
    http://www.yamaha.ch/microsites/ausweis03/pdf/1_d.pdf
    http://www.strassenverkehrsamt-tg.ch -> FAQ



    alti kategorie -> neui kategorie:


    a1: wer de a1 het, cha uf's stva go, und EN NEUE FÜEHRERUSWIS usstelle lo wo d'kategorie a (beschränkt) au itreit isch


    a: änderet sich nünt


    quelle:
    http://www.yamaha.ch/microsites/ausweis03/pdf/2_d.pdf
    http://www.strassenverkehrsamt-tg.ch -> FAQ

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>