• SInd ja alles Berner da! :))
    Usserd natürlich de Spike und ich! :winking_face:
    Guet, ich verstah de dialäkt, aber isch no rächt müesahm... :]
    Nei, isch voll easy!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Hehe, das isch halt. Bis ez simmer aber au noni fill da, hoffe das änderet sich irgendmal no :smiling_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Z Forum isch ja schliesslech e Zämearbeit vo Berner und Zürcher :grinning_squinting_face:


    Chunnt scho guet, we de dr erst usem Graubünde agmeldet isch chöit dr nech de nümme über d Berner beschwäre wägem versta :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Chunnt scho guet, we de dr erst usem Graubünde agmeldet isch chöit dr nech de nümme über d Berner beschwäre wägem versta :face_with_rolling_eyes:


    lol oder usem wallis :D. dänn müestemer no mit hochdütsch aafange :))

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ja, das stimmt... Aber wenigstens simmer stolz so "Multi-Kulti" z'sih!


    Aber wäg dem verstaht mer d'Zürcher glich am beschte! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Findi guet, es wärde ging wie me! I bi grad am umeluege für ne "locator", aso wo me chönnti igä wo me wohnt und de würdi uf ere Karte azeigt wo dass wele User wohnt! Mau luege :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • das tönt sehr guet! also i bin vo winti :winking_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Ok V|Rus den isch jo mini frog au scho klärt woher du bisch. Also dä Ostblock isch würd ich meinä rächt guät Verträttä. Schliässlich isch dä Razor, dä Wildcard und ich usäm Ostä, obwohl dä Wildcard än TG'ler isch :winking_face:
    Aber immerhin scho drü lüüüt. hä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • I weiss eh nid was z Problem isch. I gse genau ei Berner hie wo postet, nämlech mi :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ne nei also i bi de ono daa!!!! :mosh: o weni nid ir stadt bärn wohne, bügle tueni glich da !!! aber bi aube scho froh weni wieder chli hei uf ds "land" cha...... :winking_face:

  • Zitat

    Original von Scooby
    SInd ja alles Berner da! :))
    Usserd natürlich de Spike und ich! :winking_face:
    Guet, ich verstah de dialäkt, aber isch no rächt müesahm... :]
    Nei, isch voll easy!


    he scooby, häsch mich vergässe du sack! bin au en ZHer fals das vergässe häsch....:wazzup: