W_s het es paar froge

• Wäge de Spiegel längt en E nummere oder bruchts fürd schwiiz no e speziellie zulassig?

• Din Töff muess de CH Vorschrifte entspreche, ned a de usländische.
    Wenn irgendwo im Usland inne Kontrolle chumsch muess eifachd de Töff Intakt si aber ob Spiegel mit oder ohni E Nr. dra sind interessiert dete niemerd!
    Suscht müästet d Dütschi ja d Töff immer umbaue vor ner CH Tour :grinning_squinting_face:

• Han e frog wäge Kombichauf, ihg han vor am samschtig mal wege kombi go luege, vilech sogar scho eis chaufe, jetze wie machtmer das am gschidschte? mitem Töff hiefahre mer muess jo wüsse wies isch mitem kombi wemer ufem töff hockt, aber wa machi denne mit de usrüschtig wonni anne han? wenn i eis chaufe chani jo nid die doppelt schutzusrüschtig ahlege und ine normal Rucksack passe weder mini jetzige schutzchleider no es allfälligs neus kombi? wie mached ihr das?

Without_speed :toeff2:

• Bi de meischte Verchäufer chasch uf irgend en Töff vor Ort druffhocke. Luegsch eifach dass d Sitzposition möglichscht ähnlich isch wie bi diim. Frög mal öb die Möglichkeit bestaht.
    Denn chasch bequem mit em Auto gah. Da du das aber eh au ned eleige därfsch und somit eh e Begleitperson müesstisch mitneh, frögsch am beschte irgendöpper wod kennsch, öb er dich begleitet.

Und süsch nimmsch halt en grosse Rucksack mit oder schnallsch der e grösseri Täsche hinedruff.
    Alternativ und je nach Wäg chasch au eifach liechti Sache aalege wod denn chasch in Rucksack packe.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Entweder gehst du mit deinem Töff hin und Machst einen Probesitz oder oft haben die Händler auch einen Bock wo du probesitzen kannst. Wichtig ist das sich das leder mit dem gebrauch ausdehnt und sich deinem Körper und deinen Bewegungen anpasst. Dh solltest du es nicht zu gross auswählen aber halt auch nicht zu eng halt genau so wie es passt. Sicher nicht zu kurz. Und wenn es an paar stellen noch wenig eng ist wird sich das regeln. Das gleiche hat meine Freundin mit Ihren Lederstiefeln erlebt es ebnet sich durch die benützung.

Andere Frage: Du kannst dir auch Textilhosen kaufen und eine vernüftige Jacke. Habe selten 125er Fahrer gesehen die mit Kombis Herumfahren. Würde ich das geld für ein Kombi sparen und vielleicht die grosse Prüfung machen und eine grössere maschine zulegen. Die 125er verlieren Ihre wirkung mit der zeit sehr schnell musste ich selber festellen mit meiner AF1 Replica Trotz 29ps. Und wenn du die A- machst mit 18 kannst du 2 Jahre nach der Prüfung ohne weitere aufwände den A Unbeschränkt abholen und offen fahren. Dann kannst du auch bald mit uns mithalten wenn wir im Sommer wieder Touren auschreiben. :grinning_squinting_face:

Aber du kannst natürlich dein Kombi holen und dann hast du längerfristig etwas gutes auch wenn du später etwas grösseres zulegst.

Hör auf dein Herz

:troll: Legenbär

• stimm ich hyra zu

jacke und hose langt au, usser du wilsch ufd rennstrecki, det sind ganz körper kondom vorschribe.

und vorallem gsehsch den ned us wie en presswurscht

• Andere Frage: Du kannst dir auch Textilhosen kaufen und eine vernüftige Jacke. Habe selten 125er Fahrer gesehen die mit Kombis Herumfahren. Würde ich das geld für ein Kombi sparen und vielleicht die grosse Prüfung machen und eine grössere maschine zulegen. Die 125er verlieren Ihre wirkung mit der zeit sehr schnell musste ich selber festellen mit meiner AF1 Replica Trotz 29ps. Und wenn du die A- machst mit 18 kannst du 2 Jahre nach der Prüfung ohne weitere aufwände den A Unbeschränkt abholen und offen fahren. Dann kannst du auch bald mit uns mithalten wenn wir im Sommer wieder Touren auschreiben. :grinning_squinting_face:

wenn ich in den Kurver in Schräglage gehe hab ich ab einem bestimmten punkt so ein mulmiges gefühl gefühl das meine Textilhose sich auf dem Belag verfängt, unsinnig ich weiss ist aber da und bei einem leder kann ich ja knieschleifer drann tuen dann sind die als erste auf dem asphalt :grinning_squinting_face: denke das würde mir eine besseres Gefühl geben und die angst vor einem sturz nehmen.

• Du hast ja in den Textilhosen auch Protektoren? Kannst ja auch Knieschleifen :smiling_face:

Und wenn du so in die Kurve fährst ist es höchste zeit eine Grosse zuzulegen :face_with_tongue:

• nur so schaumgummi gschlüder :face_with_tongue: denke mal wird nid guet usse cho :grinning_squinting_face:

Für e grossi fehlt mer d'luscht will mer die chli as herz gwachsse isch und ihg se eigeech no chli wott uf de strosse umejage :grinning_squinting_face:

• Kauf dir IXS oder Alpinstartextilhosen Ich habe auch solche und die haben Protektoren.. zwischen 150 - 300 CHF

simmer wieder bim geld für 320 gits ebe scho 2 teiligi lederkombis wo no guet usgseh drum hani denkt gibi mal en 20 meh us und han de grad es kombi woni spöter au mal uf grösseri maschiene wirde ahlege

• Es kombi für 320? Muesch mer grad säge wo das chasch chaufe :astonished_face: für es älters Kombi zahlsch doch minimum 800 Stei?

Also wenns Qualitativ guet esch het sech das Problem glöst. Aber muesch luege das ned ergent es Noname kombi hesch met ergentwelche bellignäht ond scheiss material söst chasch au grad met trainerhose go fahre.

• Es kombi für 320? Muesch mer grad säge wo das chasch chaufe :astonished_face: für es älters Kombi zahlsch doch minimum 800 Stei?

isch vom Polo min Cousin het das gha wonner eis bruucht het aber grand knapp bi kasse gsi isch, hett gseit, daser scho s'doppelte für öbbis zahlt hett wo nid halb so guet isch, vo demher denki mal dasdas guet isch.

wirde aber sicher au s'textil züg ahluege, mis bruche efach würklech grad hose und Jagge will mini jagge chamer nid ar hose ahmache und das wötti für gröseri toure eigech scho chönge,