• Sali zäme!


    Han nume wele fröge, öbs i dem Forum au lüt git wo schnupfed... :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • HIER!! :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • *grml* jetzt fühl ich mich so süchtig *g*.


    ä schnupfe tuni im mom au gad nüme, mini schlimhüt sind vom heuschnupfe scho gnuet defekt.
    und trinke ja, betrinke nei :smiling_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Und ich han denkt ich hegs do mit Sportler ztuä... :frowning_face:


    Aber jo also mich bringäd ihr zu gar nüüt weder alkohol no Rauch oder Schnupf...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Und ich han denkt ich hegs do mit Sportler ztuä...


    ja de töff scho :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    *grml* jetzt fühl ich mich so süchtig *g*.


    Scho...?


    Warum dänn das?
    Ich schnupfe während em schaffe ca. all Stund eimal!! Und vom Weekend wett ich gar nöd rede... :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Zitat

    Original von Toretto
    Und ich han denkt ich hegs do mit Sportler ztuä... :frowning_face:


    Ich bin ja sportler... Bin no im Turnverein und fahre Töff! :winking_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Was schaffisch de du :confused_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Scooby
    Ich schnupfe während em schaffe ca. all Stund eimal!! Und vom Weekend wett ich gar nöd rede... :grinning_squinting_face:


    luegsch eifach das dini schlimhüt nöd gad killsch :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • är isch automatiker, würdi i sim profil stah :winking_face:

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Was schaffisch de du :confused_face:


    d'frag isch eher wo.... :grinning_squinting_face:


    Bi de Lindt&Sprüngli! :winking_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • was schnupfed ihr den so genau, und vorallem de währed em schaffe und am WE??


    allso wens das isch was ich meine, denn machsch da bald nümm lang so...


    -=[GLAUB MER RUHIG]=- :winking_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Isch ganz normale Schnupftabak!


    Ich han jetzt haubtsächlich Wilsons oder suscht hald de Standardschnupf MC Chrystals!


    Und am wuchenänd s'gliche! :grinning_squinting_face:



    Was meinsch dänn du? :confused_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.