Wie blöd kann man sein?

  • Ich find's so Type wo mit > 100 Sache dur e Ortschaft dure flöted jo sowieso echli asozial, aber wenn mer denn no z'blöd isch zum Autofahre cha das ganz witzig werde.


    Hilfe! Ich bin ein Link, klick auf mich drauf


    Isch scho bitter wenn mer demit wot ageh dass mer i de Lag isch mit 140 grad us z'fahre und denn i de erschte Kurve de Schlitte uf's Dach leit :W

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • isch öppe sone typische impreza fahrer gsi :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: ne nei das de scho nid....... aber eifach voll doof sone siech.....

  • Ich han mich kabutt glachet woni de gse han. Gross goge Gschwindigkeite säge aber mit 100 i sone Kurve ine, das chan ja nume schief ga.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • be dem eschs prob gsi daser sech zwiit dreit hed! und nacher sietwerts cho esch, das heisst er hed eifach falsch reagiert


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • So eine darf Autofahre?!?


    es git Lüt dene söt me s Auto istampfe und s grüeni L fürs Trotinet verlange.

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • isch eigentli ganz witzig wenn bimene impreza s'heck chunt... git recht viel zuebehör zum das fahrwerk z'optimiere...


    wer en 4x4 im drifte im griff het, ernted min respekt, natürli nid innerorts etc. keis thema!

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    isch öppe sone typische impreza fahrer gsi :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Pah! Imprezafahrer sind vil z'intelligent für sowas. Da isch en Hondafahrer gsi, gseht mer jo au am Link.


    Uf jede Fall mit em IQ vo eme Wasserhahn :face_with_rolling_eyes:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Hehe dä isch aifach würklich übel. Aber wens no relativ äs neus auto gsi isch, was jo ahzneh isch will er so scharf isch zum Gschwindigkeit durägeh, isch er selber schuld. Huärrä Trotel.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Da mues mer doch würklich sau blöd sie, zum sich so öpis leischte...! I däm Fall tut mer sAuto meh leid als dInsasse :grinning_squinting_face: !


    I dä letschte paar Täg isch es öpä gliich amüsant gsi, dä Autos uf dä schneebedeckte Strasse zuezluege, diä sind öpä ähnlich umegrutscht (zumindescht da i dä Oschtblock-Hauptstadt)!

    / Power isch geil,
    Kontrolle au guet!

  • esch jo en depp. slide esch jo scho guet ond rächt. aber dete womer niemer de met gfährdet.


    was mer gfallt esch de schloss woner sin kommentar ab ged:
    "scheisse ich hab den wagen geschlissen"
    Tja. Das esch jo wohl offesechtlec *g*

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :)):)):)):))
    Son en trottel!
    120-130-140
    Diä gschwindigkeite stimmed doch gar nöd! Dä fahrt doch di ganz Zit glichschnell :face_with_rolling_eyes:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • das gseht irgendwie mega langsam uus, vor allem mega langsami beschlünigung :winking_face:


    aber han würkli sälte so än holä siech gseh :winking_face: gscheht ihm ganz rächt das er sis autöli in sand gsetzt het :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2: