Salüü zeme.

  • Ich heisse Jonas bi 18 mache e Lehr als Zimmermah und chum im August is zweite. Wohne dueni im Aargau Region Bade.
    Han letscht Herbst mit Töfffahre ahgfange, zersh mal ufenere RS50.


    Jetzt hani de April eh Yamaha Virago 535 vo mim Götti geschenkt becho.
    Zurziit bini fliessig am anderi jungi L-fahrer am sueche :smiling_face:


    Ich hoffe uf e schöni Ziit :smiling_face:

  • Herzlichst :welcome: Jonas und viel Spass hier im Forum.


    Tipp: Häng dich nicht nur an junge L-Fahrer, bei denen lernst du ja nichts :winking_face:
    Für eine Plausch-Fahrt ist das aber okay!

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • :welcome: bi üs und viel spass do und natürli uf de stross :thumbup:

  • Ich versteh was du meinst aber ich denke einen L fahrer halte ich am wenigsten auf.
    Aber wer hier aus der Region Aargau ist und evlt mal Zeit hat unter der Woche rumzufahren soll sich nur melden :smiling_face:
    Bin offen für Tipps.

  • du hast den EJE nicht ganz verstanden :winking_face: es gibt bi üs au söttigi, wo mit L-fahrer au turene machet :thumbup: es goht nid ums ufhalte oder so. gschwindigkeit isch nid alles :winking_face: töfffahre isch nid eifach es hobby, sonder a lebensistellig :thumbsup: und dia bringt ma au de "neue" bi :grinning_squinting_face:

  • Salüü und welcome!


    Ja, üebä isch immer huät fürd prüefig. Vor allem de parcour isch wichtig. Went dä im griff häsch klappet au alles anderä!

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • Hallo und :welcome:
    Wirsch sicher Lütlis finde wo mit dir chömed go fahre :grinning_squinting_face:
    und susch ebe, s git gnueg Lüt mit viel Erfahrig da ine wo die gern a eus "Lölis" witergäbed... Muesch halt eifach fröge :winking_face:
    I dem Sinn, viel Spass :grinning_squinting_face:

    "Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

  • :welcome:


    schoma guets glinge mit de Yamaha Virago 535, bi de grössere prüefig :winking_face:

    Frag nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    LOOK LEFT -----------------> YOU FAILED

    Einmal editiert, zuletzt von destrux ()