Finger weg vo Motorix.ch & Laser

  • Hi,
    also wie scho im Titel staat: Bschtelled nüt bi Motorix.ch, und scho gar nüt vo Laser !! Han ja wie die meischte wüssed en Laser-ESD bi Motorix.ch bschtellt. Das isch jez 6 wuche her und ich hanen immer nanig !!! Und s'beschte isch, das ich immer dem vo Motorix mues maile und nafräge wie dases mit de Bschtellig usxeht will de nöd fähig isch, mir es Mail z'schriibe obwohl er's mir immer wider verspricht !!!!
    Mal ganz abxeh vo Laser selber, also eigentlich de Schwiizer Importeur vo Laser (SCM-Racing). Das sind au so laschi lüüt wo sich nie bi dem vo Motorix mälded und ihm säged öb die ihri bschtellig überhaupt scho usege händ oder ob de Laser scho bi ihne isch oder was au immer !!!!!!! Ich chotze jez dänn grad, echt ! Alles muemer sälber i d'Hand nee will all uf's gröbschte unfähig sind !! Das gaat eim so uf de Sack ! X(


    Churz xeit ich han kei ahnig wo miini bschtellig im moment isch und wie lang dases na gaat ! Chönt am mäntig cho aber grad so guet chans namal 6 wuche gaa !! Freu mi scho uf en wiitere Mail-Chrieg mit irgendwelche Hoschis wo kei plan händ was lauft !


    I dem Sinn na es schöns weekend...

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • langsam hani sgfühl das isch nöd nume bi laser und motorix so und es gits numeno sälte das öppis uf ahib klappet.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ich han mis zügs bis jetzt immer über dä Mech bstellt, und das isch immer huärrä zügig gangä. Muäs sägä Moto center west in St. Gallä isch ä guäti adresse. Aber äbä mit so internet bstelligä han ich au immer äs gschiss gha.
    Aber ich würd eu empfelä das zügs nöd z'Mailä, sondern schlicht aifach rasch ahlütä den chönd ihr denä au chli is gwüssä redä, ich mein das chans nöd sie. Und noch 6 wuchä würd ich dem dä scheiss zrugg geh. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Ich han mis zügs bis jetzt immer über dä Mech bstellt, und das isch immer huärrä zügig gangä. Muäs sägä Moto center west in St. Gallä isch ä guäti adresse. Aber äbä mit so internet bstelligä han ich au immer äs gschiss gha.
    Aber ich würd eu empfelä das zügs nöd z'Mailä, sondern schlicht aifach rasch ahlütä den chönd ihr denä au chli is gwüssä redä, ich mein das chans nöd sie. Und noch 6 wuchä würd ich dem dä scheiss zrugg geh. :winking_face:


    Also wännis über de Händler bschtelä, choschtets öppe 3mal so fill ! Und uf das hani no weniger bock :grinning_squinting_face:
    Und aalüte isch leider au nöd, die händ kei Telefonnummere uf Ihrere Page X( Glaub mer, wänns eini hett wär bi dene d'Telefonzueleitig bereits gschmolze :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von Toretto
    Ich han mis zügs bis jetzt immer über dä Mech bstellt, und das isch immer huärrä zügig gangä. Muäs sägä Moto center west in St. Gallä isch ä guäti adresse. Aber äbä mit so internet bstelligä han ich au immer äs gschiss gha.
    Aber ich würd eu empfelä das zügs nöd z'Mailä, sondern schlicht aifach rasch ahlütä den chönd ihr denä au chli is gwüssä redä, ich mein das chans nöd sie. Und noch 6 wuchä würd ich dem dä scheiss zrugg geh. :winking_face:


    de moto wescht isch so en riesiege huere scheiss...echt! das sind so verhängti pissköpf dert, die reged mich immer no uf well sie mir vor 2 jagr mini versprocheni kati verkauft hend! dene chamer alüte,maile, egal wa, die lönd sich huerelang ziit. und ahnig hends grad au kei!

  • Also äbä ich ghör so einigi wo chli müä hend mitäm Motocenter, aber ich han damals ahglütä wöll ä gixxer testfahrä (hans scho bi drü anderne probiert, seg nöd möglich will diä no zneu seg :-(( ) und dä Gahler hät gluägät das ich no eini chan fätzä, er hät mir den 1 Tag spöter ahglütä und ich han chönä goh. Den han ich gseit ich wöll eini, hät er gmeint suäch dir eini us i zwei täg chunsch mitäm Geld. Han mir eini usgsuächt, und bin noch zwei täg mitäm geld gangä keis Problem. Für dä Service chan ich grad au mol zwei täg vorher ahlütä und äs klappät. Min brüäder und min Dad müänd amel mindeschtens 1 Wuchä vorahmeldä. Und für mini MRA schibä bin ich am obig gangä dä ander häts am nögschtä Tag per Express usäloh und ich han sie am Tag druf gha. Guät das mit dä Chöschtä mag stimmä, aber wen ich mir öppis in Chopf gsetzt han, chan ich nöd 10 Wuchä wartä bis ichs han......
    s'Einzig wo lang gangä isch, bis er diä gixxers überhaupt mol in Ladä übercho hät han ich au müäsä 10 mol ahlütä, aber die andärä hends au nöd vorher übercho... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Bim Mech bstelle isch ja schön und recht, aber die meiste hei eifach kei Ahnig wüus halt ihre Bruef isch und si sech überhoupt nid für Neuigkeite interessiere und sech nid fortbiude...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ech ha eigentlech emmer gueti erfahrige met inet-bstellige gmacht. aber motorix.ch esch jo en loschtigi ferma. ech weiss jo ned, aber die send nedemol em telefonbuech z gfende. :confused_face: das chas jo wohl ned si.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • warschinlich eine oder zwei mit iitrag im handelsregischter und halt fürabigbetrieb

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    langsam hani sgfühl das isch nöd nume bi laser und motorix so und es gits numeno sälte das öppis uf ahib klappet.


    was für wahre worte, wenn du willst das etwas richtig gemacht wird, dann tu es gleich selbst.. :]

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • also i han mol vo ca. 1 oder 2 Johrä (woni no mit äm Roller unterwegs gsi bin hihi) für dä Roller än Uspuff vo motorix.ch bstellt ka und äs hät alles tiptop klappet ka. Isch glaubs ca. 2 wuchä gangä und i han än ka....

  • YEAH :mosh:
    Han de Laser übercho und nach Afängliche Montageschwierigkeite hebt er Bombefescht und vertuet siini Dienscht ganz zu miinere Zfrideheit :grinning_squinting_face:
    Also scho mitem ABE-Eater ischer es bitz lüüter und vor allem Kernig-dumpf, ohni eater isches dänn scho fascht brutal was hine usechunt :face_with_tongue:
    De Sport-eater hani nanig inebracht, aber sött es bitz liisliger sii als ohni !


    Fazit: De Sound hät d'Warteziit wider guet gmacht :mosh:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • So, jez na en chliine Teschbricht über de Laser:


    Verpackig: 10 vo 10 Pünkt
    So gross wie nötig, so chlii wie möglich. Alles isch schön mit Luftchüssi polschteret xii, nüt hett chöne bim Transport verrutsche oder umewirble.


    Zubehör: 6 vo 10 Pünkt
    Zum Endtopf häts en EG-ABE DB-Eater (bereits verbaue) und en Sport DB-Eater, jewiils 2 grossi und chliini Ufchläber mitem Laser-Logo für uf d'verschaalig, e vorbognigs Aluminium-Laser-Logo für uf de Topf bereits mit Chläber hinterleit, 1 Aleitig in Bilder zum de DB-Eater entferne & 1 Aleitig wie mer de Endtopf montiert gää, allerdings nur in sehr vage zeichnige. Was ich de Gipfel gfunde han isch, dass die nöd schriibed, das mer die Original Dichtig vom vorherige Endtopf verbaue muen X(


    Passform: 9 vo 10 Pünkt
    De 4-Loch Flansch isch extrem Suuber vorbohret, d'schruube passed ohni jegliches gewürge ine und hebet hervorragend. Ebeso s'Halteblech für d'Motage a de Soziusfuessraschte. Passt alles ohni würge und mache !
    Einzig de Sport DB-Eater trüebt de Gsamtiidruck es bitz. Hanen bis jez nanig inebracht. Allerdings hanis au nume vo hand versuecht, mues dänn namal mit de Zange luege, so wie's eigentlich beschribe isch.


    Verarbeitig: 9 vo 10 Pünkt
    Alles sehr schön mitenand verschweisst oder vernietet, kei scharfi Kante womer sich schniide chönnt, nöd emal a de DB-Eater. Nur bi de Abschlussleischtene hine oder vorne am ESD hani e unsuuber überenandgleiti Leischte gfunde. Ansonschte TOP !


    Sound: 10 vo 10 Pünkt
    Also scho mit em EG-ABE DB-Eater isch de Ton dütlich Kerniger und dumpfer worde, aber nöd sehr fill lüüter was Optimal für Kontrolle isch. Ohni DB-Eater isches dänn scho zimli Krass. Deftigs bollere und dezue au no rächt dumpf löd s'Herz höcher schlaa. Allerdings jensiits vo Legale Luutstärchewert !
    Mitem Sport-Eater isches zwar e chli lisliger als ohni, aber immer na fill lüüter als mitem ABE DB-Eater. Es isch au komischerwiis au fill dumpfer als ohni. Darum lan ich de au dine, vo wäge Bulle und so :grinning_squinting_face:


    En Soundcheck gits dänn sobalds schönners Wätter isch und de Töff au chli höcher dräht werde därf !

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Ja das mit Motorix.ch habe ich auch schon gehört !! Ich habe mal was bei Götz bestellt und sonst über meinen Mech. :winking_face:

    Ohne Super kein Moto :grinning_squinting_face: