Der "eure neuesten Anschaffungen" Thread!

  • Wie dem auch sei, BMW bechunt morn vo mir en drüsitige Igschriebene. Nimmt mi wunder, wie sie dezue Stellig nehmed.


    Wenns clever sind, hänkets de Brief im Pauseruum uuf. So zur allgemeine Beluschtigung. Überschrift: Choleriker des Jahres. Wär sicher guet fürs Arbetsklima :grinning_squinting_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • wie wärs de ganz chabbis vergesse ond di ofs wesentliche konzentriere? nämlich s'töfffahre ond weniger mit em game boy of em töff z'schpile :thumbsup:


    ode töff wechsle..... binere goldwing funktioniert au de fernseh

    Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

  • Wenns clever sind, hänkets de Brief im Pauseruum uuf. So zur allgemeine Beluschtigung. Überschrift: Choleriker des Jahres. Wär sicher guet fürs Arbetsklima :grinning_squinting_face:

    Also bitte, ich mach niemer fertig, ich flueche au nöd, ich chume mit Fakte...


    wie wärs de ganz chabbis vergesse ond di ofs wesentliche konzentriere? nämlich s'töfffahre ond weniger mit em game boy of em töff z'schpile :thumbsup:

    Wenn ich so viel Geld ligge lahn für en Töff, denn dörfi au verlange, dass alles wunderbar funktioniert. :winking_face: De Gameboy isch ziemli gäbig uf Toure. :thumbup:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Also bitte, ich mach niemer fertig, ich flueche au nöd, ich chume mit Fakte...


    Denn muesch vilicht mal dis Passwort ändere, irgendöpper schriibt offesichtlich unter diim Pseudonym irgendwelche Stuss i das Forum :winking_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Denn muesch vilicht mal dis Passwort ändere, irgendöpper schriibt offesichtlich unter diim Pseudonym irgendwelche Stuss i das Forum :winking_face:

    Naja, das bin scho ich :grinning_squinting_face: Aber im Igschriebene bini denn scho chli seriöser. :winking_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Zitat

    Für es Grät wo MSRP knapp 1000 CHF chostet und eigentlich sött telefoniere chöne (vo dem ich ab und zue mal Gebruch gmacht ha ufem alte Navi), isch das unverzeihbar. Ich ha kei Luxusproblem, aber weni so viel Geld für so en Schrott usgibe, denn dörfi au schwierig tue. Ich ha eh en Hass uf BMW, will sie mir gester, nach Monatelangem warte, endlich bestätigt hend, dass min Siteständerschalter ersetzt werde mues. Tip: Dine au, söttsches nonig wüsse. Susch chönts di i de Kurve huere ufd Schnurre haue.


    Ich hett mer gschider für 2000.- e abgfuckti Yamaha XT500 kauft statt dene Arschlöcher us Münche so viel Geld in Anus z stecke. Ich frög mi, öbi je wieder e BMW chaufe. Verstah mi nöd falsch, de Töff isch genial, aber so scheiss wie das mit de pissende Wasserpumpi, das isch eifach es No-Go für es Grät i dere Prisklass! Wie dem auch sei, BMW bechunt morn vo mir en drüsitige Igschriebene. Nimmt mi wunder, wie sie dezue Stellig nehmed.


    Chaufsch es Tomtom. Chostet en drittel so fil, mer cha demit s telefon bediene und bis jetzt isches zueverlässig gloffe :smiling_face: bi mir zumindest.


    Freisprech für in Helm chani s Sena empfele. Bibi, carsten ich und de Ryu hends, chostet halb so fil wie das fode bmw und mir sind super z fride demit.


    Das mitem schalter am ständer isch bi mir scho vor öppe me ne halbe jahr nach ufforderig per post diskret vom mech in dielsdorf erledigt worde. Gratis natürlich.


    Wasserpumpi, mini isch trochä, am bibi sini sowiit i weiss au. Schiint en einzelfall z si. Ha mol chli i foore umeglese und kein andere mit dem Problem gfunde.

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • 1. Das mitem Tomtom isch e überlegig wert.
    2. Im Moment isch s Midland min Favorit
    3. Ich han erst selber müese nahake, sit dus mir gseit hesch
    4. Das isch definitiv kein Einzelfall. Es git vieli Einträge in Forrne, einigi laufed erst nach Garantieablauf us...

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Findi komisch, mir het de jussel en brief gschickt o.o


    Im moment warti ufd rechnig für de 20tkm service, mit hinderpnö. Bi mol gspannt

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • 10'000 Service mit neuem Hinderpnö, Lenkererhöchig und breite Fuessraste = CHF 1008.60


    Han gmeint ich gseh nöd guet :thumbdown:


    Übrigens ich weiss au nüt vo wege Siteständerschalter....Frechheit so öppis



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • BMW = Big money waster :face_with_tongue:


    Ich ha eifach müese uf BMW umehämmere weg dem Siteständerschalter, bis sies zuegeh hend. Findi problematisch.


    Bibi: Gang en eifach go ersetze... :face_with_tongue:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Ich wird mal d Rechnig da ufelade, chani aber ersch mache wenni dihei bin.


    Klar sinds au Premiumpriise aber das hät mi scho erstuunt. Vorallem die 3.5h Arbet wo druf sind.
    Naja bin ja kein Töffmech :winking_face: