Theorie Bestanden nun fahren


  • Ist doch furzpiepegal ob du ihn vergessen hast, oder noch nie in den Händen hattest. In der Ordnungsbussenliste ist es klar geregelt.


    [...]weil ich zu der Zeit in der Armee war und der Ausweis in Bern lag [...] - in diesem Fall kann ich ja nicht anders! Aber ohne jemals einen LFA gesehen zu haben und dann so rumfahren, das ist - meiner Meinung nach - eine ganz andere Baustelle.


    Ja wie jetzt? Ist es nun furzpiepegal oder ist es eine ganz andere Baustelle? Gesetzt der Fall (der zu überprüfen ist), sein LFA ist ab heute gültig, wäre das ja genau das gleiche: Ein gültiger Ausweis, den der Fahrer nicht auf sich trägt, weil er bei den Behörden liegt.


    Ich bin mir ja auch nicht 100% sicher. Aber meine Erfahrung und auch dein Beispiel bestärken mich in meiner Meinung.
    Aber man kann das ja ganz einfach überprüfen. Auf dem Lernfahrausweis, den Symneon morgen kriegt, wird ein Datum draufstehen, ab und bis wann er gültig ist. Steht das heutige Datum drauf, ist er auch ab heute gültig. Und ich bin mir fast sicher, dass das Datum der Theorieprüfung draufsteht und nicht das der Ankunft des Briefs beim Fahrer. Ich spendier dir ne Apfelschorle im Ratsstüble wenns nicht so ist :winking_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Da muss ich Boo vollkommen recht geben, es gibt keine Straffe in diesem fall.
    War auch 2 Wochen unterwegs als der Fahrzeugausweiss im StVa noch war, ja wir in Glarus sind ned so schnell :D, kamm auch in eine Kontrolle kurz gesagt was los ist, wurde abgeklärt und ich durfte ohne Beanstandungen weiterfahren.

  • Wenn man eine Prüfung bestanden hat gilt der Tag an dem man bestanden hat, innerhalb der Schweiz, Lernfahrausweise sowieso nur in der Schweiz. Wenn er zum Beispiel die Praktische Prüfung bestanden hat, darf er ab diesem Tag ohne L fahren und auch ohne den Schein bei sich zu haben. Dies ist beim Amt vermerkt und zieht auch keine Busse nach sich.

    "Beim Beschleunigen müssen die Tränen der

    Ergriffenheit waagerecht zum Ohr hin abfließen"

    (Zitat: Walter Röhrl)

  • Wenn man eine Prüfung bestanden hat gilt der Tag an dem man bestanden hat, innerhalb der Schweiz, Lernfahrausweise sowieso nur in der Schweiz. Wenn er zum Beispiel die Praktische Prüfung bestanden hat, darf er ab diesem Tag ohne L fahren und auch ohne den Schein bei sich zu haben. Dies ist beim Amt vermerkt und zieht auch keine Busse nach sich.


    werum verteileds den in der schweiz überhaupt führeruswis, wenn mer se eh nöd muess mitfüehre ?


    ich han denkt in der schweiz gits e puess vo 20.- für "nichtmitführen des ausweis".. isch uf jede fall mal so gsi.

  • werum verteileds den in der schweiz überhaupt führeruswis, wenn mer se eh nöd muess mitfüehre ?


    ich han denkt in der schweiz gits e puess vo 20.- für "nichtmitführen des ausweis".. isch uf jede fall mal so gsi.

    das stimmt scho. wänden vergässe häsch oder so chönts die 20.-- verlange. denn müends iitippe und checke ob au würkli eine häsch, das isch ufwand (vo öpe 30 sekunde - je nach dem, wie schnell de bull töggele chan) wo fürschtlech will entlohnt werde. trucked allerdings au oft es aug zue.


    wänd jedoch d prüefig gha häsch, und de uswis isch no unterwägs (glich nach de praktische prüefig, det nämeds der de uswiis ja au weg und schickederen zue, also häschen bim heifahre ja au nöd!) chasch au ohni fahre.

  • Ein Fall für Tschatschen


    Ghoreght, dangha :winking_face:


    Wenn man eine Prüfung bestanden hat gilt der Tag an dem man bestanden hat, innerhalb der Schweiz, Lernfahrausweise sowieso nur in der Schweiz. Wenn er zum Beispiel die Praktische Prüfung bestanden hat, darf er ab diesem Tag ohne L fahren und auch ohne den Schein bei sich zu haben. Dies ist beim Amt vermerkt und zieht auch keine Busse nach sich.


    Dr Saghs hed recht. Wenn aina dr Polizei sait, er hebi d Prüafig gmacht, aber dr Uswiis nonid übergho, denna lütat de Polizischt am Strasseverghersamt a und tuat froga. Wenns stimma tuat, isch oghe, susch gits halt a Verfahre wega Fahra ohni Fahrerlaubnis. Un wenns an Unterlendar isch, nehmend miar au no versuachti Irrefüarig vo da Rechtspfleg drzua.


    werum verteileds den in der schweiz überhaupt führeruswis, wenn mer se eh nöd muess mitfüehre ?


    Damit wenn im Strassagraba ligga oder inara Baumghrona henga tuasch und ghai Mux meh vo dir gibsch, si di ohni an Pathalog zuazia z müassa ghönnend identifiziara, denghs.

  • Zitat von »highroller«
    werum verteileds den in der schweiz überhaupt führeruswis, wenn mer se eh nöd muess mitfüehre ?



    Damit wenn im Strassagraba ligga oder inara Baumghrona henga tuasch und ghai Mux meh vo dir gibsch, si di ohni an Pathalog zuazia z müassa ghönnend identifiziara, denghs.



    :thumbsup::thumbsup:

  • Es isch richtig das mer chan büässt werde wenn mer de uswies ned derbie het.. aber da ih mim fall de uswies na ufm amt glege isch, isches eso in ornig gange.


    Lut ussag vom Polizist. da au jetzt woni de LFA becho han sdatum vo gester drinne isch..


    Danke ah alli wo mer gholfe hend zu dem thema und eu na en guete rest vode wuche :smiling_face:


    hoffed mer alli das de samstig au eso schöön bliebt wie die letzte 2 tag


    den nomol en guete start, will eze kasch richtig durestarte :winking_face: und am samstig blibt s wetter so schön :grinning_squinting_face: also heisst das, ab uf de chlapf und weg :grinning_squinting_face:

  • Un wenns an Unterlendar isch, nehmend miar au no versuachti Irrefüarig vo da Rechtspfleg drzua.

    Genau eso Lüt bringed mich immer wieder ufd Palme, zeigt wieder mal das d Beamte meined die dörfed alles mache nur wils de "Status" händ....

  • Genau eso Lüt bringed mich immer wieder ufd Palme, zeigt wieder mal das d Beamte meined die dörfed alles mache nur wils de "Status" händ....


    Ich han eher mitleid mit dene.. sich de ganz tag überall unbeliebt mache isch sicher keis zuckerschläcke.

  • Ich han eher mitleid mit dene.. sich de ganz tag überall unbeliebt mache isch sicher keis zuckerschläcke.


    "überall" isch villicht grad a ghli zu generell gsait. Aber miar nemend gera zur Ghenntniss, dass du di am liabschta würsch bi Verbrecher und sustigam Gsindel beliabt macha und dass das für di a Zugherschlegha weri. :face_with_tongue:

  • ach ja. wo mached ihr öi den beliebt ? bi normale bürger, wo weg jedere lapalie übermässig zur kasse bätte werde ? ich denke nicht..

    ich han nüt am huet mit "gsindel und verbrächer"..


    ps . ich han mit mire ussag eig eher uniformierti gmeint. nöd unbedingt dich herr awalt :winking_face: