Forum Design

  • Wür mi mal interessiere wie ihr saktuelli Forumdesing finded?
    Also mir sälber gfallt de Schriftzug im Titelbalche nonig so aber kei Idee wie ich de mache söll :F. Ahregige erwünscht :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • D' Farbe und de Reschte sind easy, tip top. Bi der Schrift im Titelbild hätti was anders gmacht, aber schliesslich gahts do um Töff und nid um's design :]

  • Auso mir gfallts. Aber im Moment isch so rund um z ganze no e dunklere Rand, isch das scho immer so gsi :confused_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • warum chani de BB Code nöd in erwiterete Modus wächsle? Ich chans zwar ihstelle, aber dänn isch immerno de eifach modus! ;(
    Und ich fänds no guet, wänn mer im Profil chönnt ihstelle öb mer de Eifach oder de Erwiteret Modus wett bruche!


    Suchscht isch alles i. O. *thumb*

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Also das funktioniert scho. Wenn im eifach Modus bisch gaht z.B wenn uf IMG klicksch es Feischter uuf für de Pfad. Im erwitere Modus machter eifach de IMG-Tag und nacher musch de Pfad und so sälber ineschribe und de Tag schlüüse.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Töbi smacht au ned agressiv...


    *lol* :grinning_squinting_face:


    Aso das funktioniert bi mir ou!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Also, ich gibe au mal no schnell min Sänf zum Design ab.
    Voder Farbgäbig här gsehts zwar us wie es KTM-Forum, aber finde gseht geil us. S Bild obe (also de Schriftzug) findi aber net so de Hammer. Gseht so eifacht us wie imene Racerforum, und ich han gmeint das gängi da eher um chlineri Töff (Han gseh git da Hauptsächlich DTs und 125er Enduros).
    Das sind d Kritikpünkt. Findes aber net so schlimm :smiling_face:

  • Zitat

    Original von Scooby
    Wie ihr gsehnd, gahts bi mi mir nöd... X(


    hä? voll schräg. also am forum sötts eigenlich nöd lige, aber wenn's überal susch gatwirds wohl :(.
    chander nöd säge wodases chönt lige, am forum-code sälber hämmer nüt gänderet.
    ich luege mal obi im woltlab-forum öppis finde.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Morli
    Also, ich gibe au mal no schnell min Sänf zum Design ab.
    Voder Farbgäbig här gsehts zwar us wie es KTM-Forum, aber finde gseht geil us. S Bild obe (also de Schriftzug) findi aber net so de Hammer. Gseht so eifacht us wie imene Racerforum, und ich han gmeint das gängi da eher um chlineri Töff (Han gseh git da Hauptsächlich DTs und 125er Enduros).
    Das sind d Kritikpünkt. Findes aber net so schlimm :smiling_face:


    Auso es geit eigetlech drum vorauem die jüngere Töff Fahrer chli zäme z bringe. Und die fahre halt vor Allem chlini Töffe :winking_face:


    Isch halt eifach es geils Motiv, wo sicher jede Töff Fahrer me oder weniger aspricht!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Han no e Idee kah! Chammer une a de Siite nöd au wie obedrah e navigation mache?? So wie das?


    Schweizer Töff Forum » Feedback » Forum Design »


    Das mer nöd immer mues ufescrolle?

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • doch sött möglich si

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)