TZR verchauft *buhuu*

  • So, wie de Titel scho seit hani miini ultratreu TZR hüt Abig verchauft. Leider !!! Aber ich han kei anderi wahl ghaa, da ich sie nüme lang het chöne bruuche. Und lieber mit na chli weniger Kilometer verchaufe !
    Han jez na es paar täg ziit zum Abschied nää ;( Ich wirde de kreischendi 2-Takt-Ton am Aafang sicher vermisse !


    Aber i de Garasch schtaat ja scho e neui, flotteri, grazileri Japanerin bereit für neui Schandtate :mosh:
    [Blockierte Grafik: http://www.zhwin.ch/~pfafffab/Bilder/GSX-R44(600).jpg]

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Mini Mito isch itze ou weg :frowning_face: Cha aber ou no es paar Tag drmit desumefahre, aber i wet nid no me km mache oder eventuell no e Fresser ifahre :face_with_rolling_eyes:


    Shit 2 Monat ohni Töff fahre ;(

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ja scho, bi mir werdeds sicher au 2 härti mönet werde ;(

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss..... zum Bildli säg ich jetzt nüüt.


    Jaja ohni Brumbrums bi so schönäm Wetter isch ächt bitter, aber isch mir letscht Johr au so gangä...


    He :Dark_Force went luscht häsch zum min Töff amel au chli bützlä muäsch fall aifach ahlütä. Dini Maschinä isch immer huärrä suber. Respect.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Milhouse
    ahja übrigens...


    [Blockierte Grafik: http://www.scharfenort-frank.de/Bilder%20Homepage/japanpisser.jpg]


    :face_with_tongue:


    Scho hä ! Wenigschtens lauft bi mir nöd grad Öl uus wäni d'verchleidig wott abschruube :fick: :winking_face:


    [Blockierte Grafik: http://home.zhwin.ch/~groshste/bildli/pissducati.jpg]


    Toretto: Ja chani scho, aber es choschtet eifach :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • lol


    mini ZZ hofendlich bald au. also ich weis gar nöd was du häsch, bis froh dass si scho los bisch.
    und de chumer chasch wie gseit mit es paar zubehörtröschterli sicher schnäll vergässe :D:D:D:D

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Toretto
    tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss..... zum Bildli säg ich jetzt nüüt.


    Jaja ohni Brumbrums bi so schönäm Wetter isch ächt bitter, aber isch mir letscht Johr au so gangä...


    He :Dark_Force went luscht häsch zum min Töff amel au chli bützlä muäsch fall aifach ahlütä. Dini Maschinä isch immer huärrä suber. Respect.


    Kes wunger isch die immer so suber we er se ersch i öpe 2 Monat darf fahre :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Dark_Force säg mol we vel km hed dini TZR of em Tacho gha, ond we alt esch si gsi? Was hesch no de för öber cho?


    Be mer werds em herbscht so wit si, dass ech mini verchaufe. Wörd gärn wösse, was ech do no verlange cha.


    THX

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Also, sie hät 24'000 km druff ghaa und isch EZ 2002 ! Verchauft hani si für 2100.- !
    Zuestand aber sehr guet !

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Jo guät stimmt vom umästoh wird mini au nöd Dreckig. :winking_face: Nei aber ich han gmeint sin Pa segi sie chli am Ihfahrä...
    Tjaja nei zallä das mir wer mini Maschinä Butzt tuän ich also nöd, schliässlich müäst das jo e Ehr sie. :winking_face:
    So ich hör jetzt uf Lalle... hehe.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ja miin Vater fahrt si scho ume, aber hät ersch 500 kilometer druff !
    Und woni geschter d'Felgerandufchläber druff gmacht han hani grad na churz mitem Lumpe drübergwüscht :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • hmm. was wördisch für einei verlange wo 26000km of em tacho hed, boujohr 99 ond be de lenge siiteverkleidig en egge ab hed :confused_face: ech ha mer mol 2000 vor gstellt. aber wenn ech jetzte lese we vel du do verlangt hesch, de hed mini jo gar kei wärt meh ;(

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Nana, also chasch si ja mal für 2000 usschriibe und dänn luege wiefill sich mälded. Jenachdem chasch ja dänn immer na abe!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • stemmt jo. es heisst jo au probiere god öber studiere. werd si de mol för 2mill uusschribe. velecht mäldet sech de jo öper. wär scho no cool.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: