Blödi frag…

  • wieviel mal chanme eigentlich de lernfahruswis erneuere lah? i mein, i ha jetzt scho de 2., de grundkurs gmacht und i sött bis am 18.juni prüefig gmacht ha, schafs wahrschinli ned wäge de chole und em töff…
    chani de ned eifach nomal verlängere lah?
    und was passiert wenn de ablauft und i no ned die prakt. prüefig gmacht han??? …komischs system…

  • ich han en 3 mol verlängeret. bim dritte mol hets gheisse, jetzt giengs denn nümm. ha denn prüefig doch no gmacht. bi aber sicher fascht 5 johr mit lehrfahruswiis (oder ohni) umegfahre.
    isch ned bsunders schlau. mach d'prüefig so schnell wie'd chasch

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Gar nöd wüsst das das gaht! I han gmeint nach däne 4 Mönet +1 Jahr seg fertig. Nachhär müesisch's namal vo vorne ahfange.

  • Also ich find genau wie der Mercuito seit. So schnell als möglich mache. Und zum Thema , schiesst mich a zum üebe, also ich verstand das nöd, Denn jedes mal Töfffahre isch scho üebe. Und me chan nöd gnueg kürs und Prüefige mache im Lebe. Jedes mal wirsch Reifer und Reifer.
    Gruss Milan

  • jo hesch recht! han nur chli de aschiss dass i mitere fremde maschine wo vielz schwär isch muess go üebe…aber muess ja leider si! und immer useschiebe bringts au ned :face_with_tongue:

  • jo guet wägem guge fahre dasch ned allzu gschied! desto meh das fahrsch desto meh "macke" gwöhnsch der ah! aso mach d prüefig so schnäll wied chasch und so schwerig esch sie jo ned!


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • 2 fahrstunde und hopp a d prüfig! ha damals mit em kolleg für 3täg en fazer gmietet gha jede 2 fahrstunde, beid i dene täg d prüfig gha, beid durecho. susch no nie grosse bock gfahre vorher. eifach locker a d prüfig und aständig fahre. easy baby.


    verstah ned so ganz wieso ier möglichscht lang mit em L wänd umekurve.


    nomal: schegg mache, kabel spanne. :grinning_squinting_face:


    tschau,
    r.

    burning angel wings to dust

    Einmal editiert, zuletzt von speedtriple.ch ()

  • Jo also ich würd sie au machä. Und d'Prüäfig isch würklich keis Problem. Ich würd aifach luägä das än ahständigä Ihschlag häsch, den chan nüüt passiärä... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING