Die Qual der Wahl

  • ciao leutz


    also ich bin gad druff und dranne e neui maschine zchaufe. muen e 600er sii woni den (leider) na muen drossle.


    min Favorit isch d' r6


    han mer au chli die andere 600er vo honda, kawa, und susi aagluegt, rein optisch gfallt mer aber r'6 am beschte...


    so wa würded ihr eu zieh wenn er eu e 600er würded zieh?

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ZX6R 636 in grüen... :grinning_squinting_face:



    aber min biitrag chasch eh ignoriere.... :engel:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • also ich würi mir au ä ZX - 6R chaufe :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:






    <---

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

    3 Mal editiert, zuletzt von Gnabber ()

  • Für die Rennstrecke klar die CBR600RR. Einfach nur geil und mit kleinen Modifikationen absolut Podestplätzentauglich (Auspuff ohne Kat, Rennkleidchen).


    Für Strasse - und erst noch in der Schweiz, würd ich mir keine 600er Sportmaschine kaufen. Zu nervig die Drehzahlen, immer viel zu schnell unterwegs und eine nicht Pässetaugliche Fahrerposition.


    Wenn schon, dann eher ein Naked-Bike oder eine V2, z.B. SV650 oder eine Fazer - wenn nicht gleich einen Offroadtourer wie die Honda Transalp.


    Als Alternative wenn man genug Kohle hat eine 750er Ducati. Leider etwas hohe Unterhaltskosten, aber durchaus ne nette Geschichte um sich später mal ne 998er oder 999er zu kaufen. Aber auch hier: die "grossen" sind schlicht übermotorisiert um mit 80 durch die Gegend zu gurken.


    Marc
    der unbedingt ne CBR600RR haben wollte und sich nach einer Probefahrt dann doch für eine VTR1000 entschieden hat.

  • Zitat

    Original von Yam660
    Wenn schon, dann eher ein Naked-Bike oder eine V2, z.B. SV650 oder eine Fazer - wenn nicht gleich einen Offroadtourer wie die Honda Transalp.



    chami nume aaschliesse!


    und transalp rockt ;o) =D


    wie wärs de mitere bmw? :smiling_face_with_horns: *zu den bmw-verächtern guck* :evil2:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • aso d'kawa isch au na eini wo mer na guet würd gfalle... zum glück hett de händler i de nöchi eh gad yammi und kawa, chani gad bed probesitze...


    danke für euri statements, aber es muess eifach e "supersportler" siii, suscht lauft mer eifach de sabber ned so abe :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:



  • jede 600er chasch für d`rännsrecki bruchä wänt chlini modifikatione machsch...


    dass 600er nervös söttet sie isch immer chli ahsichtssach... die einte findeds geil die andere nöd...
    und zu de sitzposition, die isch bimne 600er sportler sicher mal besser als binerä 1000er. und wäns ganz bequem und langwilig wotsch ha, dän chaufsch dir än gynäkologestuel... :grinning_squinting_face:

  • und ich wür gar nöd überlegä!!! bin zwar nöd kawa-fan, aber isch mit abstand diä bescht 600er wo momentan überchunsch...denn kawa wot mit dä neuiä 600er nummer 1 werdä, dementsträchend händs technik dri gsteckt...absoluts hammer-teil für äh 600er.....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • I ha ja ou e 600er aber i denke das isch nid das wo du suechsch :face_with_rolling_eyes:


    Mire Meining na gits nid so grossi Ungerschide. Am beste luegsch dass uf jedi mau chasch druf sitze und die wo dr am beste passt choufsch, das isch wichtiger als die Ungerschide ir Leistig u Fahrwerk wo als Normalfahrer eh nid merksch!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Also ich stimme am Millhouse au zue. Bin zwar na niä ufere grosse Maschiene ghocket. Aber öb'd jetzt 90, 95, oder 100 PS häsch macht chum en Unterschied. Bequem muen er sie. :D.

  • Zitat

    Original von sugibängel
    und ich wür gar nöd überlegä!!! bin zwar nöd kawa-fan, aber isch mit abstand diä bescht 600er wo momentan überchunsch...denn kawa wot mit dä neuiä 600er nummer 1 werdä, dementsträchend händs technik dri gsteckt...absoluts hammer-teil für äh 600er.....


    kawa bschisst au immer es isch kei reinrassigi 600er sondern 636er....aber di neu isch würkli hammer.....au usseh mässig...aber du chasch zum bispiel r6 und kawa 636 nid direkt uf leistig vergliche, wells en ander hu"brummmm" hend :smiling_face: und das macht scho chli was us. i find yamaha und honda sind design mässig de kawa und de suzi no e nase vorne...aber jedes bike isch uf sini art geil....und i het gern jedes i de garage