Tradition wurde gebrochen, eine Neue Ära beginnt

  • Guten Tag liebes Motorrad und Töff-Forum der Schweiz :face_with_tongue:



    Heute isches so wiit gsi, wiederemale han ich mi an e ersti Praktischi fahrprüefig gwagt....
    Ohni grossi erwartige, es isch bi mir scho praktisc tradition dasi die erst, wonni de amigs gange ner go schaffe verhaue, hani mi ufe weg dert ane gmacht, an dunkle ort, wo d schatte und abgründ vo de menschheit ihri arbetsstell nenne, MFK in Bellach.



    Churzfristig hani mi entschide de hütig tag komplett frei z neh, us eim Grund, bim 2te ahlauf hani immer de ganz tag frei gha, und immer bestande.


    also Ohni grossi erwartige bini uf d MFK tuckeret, derte de de Prüefigskolleg troffe, en ältere herr (ebbe so zwüsche 45-50i) wo au e kawa fahrt.


    Ner heimer eus an Parkour gmacht, ich ha "derfe" ahfoh. mit riese Bamel hani mi ad Spuurgass gmacht, vill mit de kupplig gspillt und s gas konstant bi ebbe 5% :winking_face: gloh, hett wwunderbar klapet, ner grad direkt in Slalom, rechts ume, links ume, rechts ume, linksume chere, rechts ume etc, rechtsume chere links ume, bis zur mitti au wunderbar gange.
    also wiiter zum 8i drü mal müesse macxhe, nach 2.5 mal hetts gheisse isch guet. ner "notbrems" us 50 schön gmütelit id chlötz, hett nebebii na chenge Zittig lese. natürli alles im rahme. Kommentar vom expert, er hett nan ie ebbert so entspannt bir notbrems gseh, hanem gseit hans halt vill güebt :winking_face:
    ha schlecht chenge sege dasi i de Päss ohni not vill stärcher brämse muen :whistling:



    ner ischer mir hinde druff ghocked (wiesoo eigech immer ihg alles zerst macheee) gott isch de typ schwer, also lostuckeret, bim 2te fuessgängerstreife hani im augewinkel plötzli gseh ebbis schnell uftauche, sofort uf d chlötz, de dubel hett sech niene ghebet u dätscht mir voll in rügge :cursing: augewinkelding, isch es alts omi gsi wo ufe fuessgänge zuegloffe isch, nüt gfährlechs, also hani denkt, scheisse die Prüefig isch gloffe, ner efach alles fertig tuckeret bismer zum Parkplatz cho sind wo de ander scho gwartet hett.


    derte ischer abgstige, linke fuess, rechte fuess. isch uf mich Zuegloffe, rechte Fuess, Linke Fuess hett sech nach rechts, zu mir dreiht mir tüü¨üüüf id auge glueget u gseit:
    Herr Strub, das bi dem Fuessgängerstreife isch ned guet gsi das Wüsset si sicher? (ich hasses wenn mich lüüt siizet, de chumi mir immer so alt vor)
    ich natürli bi dem satz i mine gedanke bestätigt dasi namal darf gah :smiling_face:
    Aber will si susch alles würkli hervoragend gmacht hend, lah ich da loh düregah, Ich gratuliere Ihne zur Bestandene Prüefig!




    ICh bi us allne abgründ uegfloge Happy_Smiley han de zrug uf d mfk müesse u so de rescht isch ja eigech egal wichtig isch :::


    De Without_sprit hett jetze für immer u ewig kes L meh :party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party:




    ihr dörfed mir alli eis am Höck usgeh 8-)



    Wennder mich sueched, ich gange ar Schwiiz mis wunderschöne, L lose Hinterteil go zeige #ch#ch:toeff1:



    PS:


    jetze gahs na genau 2 Johr u 5 mönet ner fahr ich e CAGIVA V-Raptor 1000 :motorrad6:

  • Gratuliere.


    Sind die umliegende Länder scho gwarnt worde? :face_with_tongue:

  • Dütschland und Italie sind gwarnt jawohl :winking_face: frankriich mues ned gwarnt werde, I dont speak frenchfries :winking_face:
    und österrich wirds de ja gseh wenni chume :whistling:



    @LT hani ned vor :winking_face:


    @ all danke :smiling_face:

  • Wie kommst du eigentlich auf den schmalen Grat das dir alle einen ausgeben. Im Gegenteil du musst ausgeben.


    Glückwunsch.

    "Beim Beschleunigen müssen die Tränen der

    Ergriffenheit waagerecht zum Ohr hin abfließen"

    (Zitat: Walter Röhrl)

  • Bravo :sehrgut:


    Gratuliere Dir herzlich zur bestandenen Prüfung und wünsche Dir allzeit gute Fahrt!!! :toeff13:

    Wer andre Wesen schont, die auch nach Wohlsein streben, so wie er selbst, der findet Glück im nächsten Leben. :imsohappy:

  • Glückwunsch :thumbup: Eifach ned die beide WAB-Kürs vergässe und die erste zwoi johr immer schön aständig fahre :winking_face:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Gratulation


    Die Strasse gehört Dir; - behalt jederzeit die Räder unten und den Kopf oben!

  • Merci vill mal :grinning_squinting_face:



    @ Bnga ja vergissi ned :winking_face: jetze muesise ja nümme mitem auto mache :face_with_tongue: