Juhu: Das erste Mal

  • So, jetzt isch mer's au passiert, DAMMI!


    [Blockierte Grafik: http://mypage.bluewin.ch/wildcard7/images/busse.jpg]


    S'Bescht isch no: Ich ha d'Rennleitig sogar gseh, aber schinbar hend's extra es Männli a'd Stross ane gstellt und erscht es paar 100 Meter witer vorne glaseret...

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • :frowning_face: das isch ja voll scheisse
    aber die stönd au grad immer ade blödschte ort :winking_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • wow. so heftig heds mech de ned verwötscht. wo ech s letscht mol de töff bem mech be go hole hani no es chlises türli gmacht. de heds mech zwöi mol am gliche ort bletzt. einisch bem go, ond de weder bem zrog cho. 60km/h em 50er. hed mech zwöi mol 40.-- koschted. met abzög sends 4 ond 3 kmh zschnell gsi. glöck gha. aber 240 esch scho grad de hammer

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Mich häts letschti mit öppe 75 im 60ger blitzt. Blitzer 50m vor de Tafle uufgstellt gha wo dHüser scho fertig sind. Aber irgendwie hät mi niemer usegnaa, vordemher scheiss drauf :D:D:D:D:D:D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • jäjo. de brief chond de scho no. :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ne, das isch scho zimmli lang her und es isch en Mobile gsii, si hetted mi müse usenee wiiter hine (händs spöter mit andere Lüt gmacht wo blitzt worde sind).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • de hesch jo no mol glöck gha.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jo verdammt, äs isch aifach beschissä ich sägs jo... :frowning_face:
    Ich ziän glaub den mol uf Dütschland do isch 100 no zuägloh, und mit 120 oder so chunsch grad mol 20 Euro buäss über.
    Määäää scheiss pissers wo dä schwitzer strossäverkehr sötted im Griff ha. :frowning_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • mich hends mal vo vorne mit 145km/h (...) i de 50-er zone blitzt...die hend mir a glüte und graget öb ich a dem datum wos eine mit dere gschwindigkeit blitzt hend dört und dört düre gfahre bin? :grinning_squinting_face: dummi siäche...has natürli zueghe:Dnei sicher nöd,han eifach huere glück gha...sither halti mi innerorts eigentli ad gschwindigkeite :face_with_tongue:

  • Ich muäs scho sägä, wenn usserorts einä schnell fahrt, han ich voll kei Müäh, würd jo selber au immer am Hanä rissä, aber wen innerorts z'schnell gfahrä wird, find ich das scho nöd so toll. Isch aifach scho nöd ohni.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    mich hends mal vo vorne mit 145km/h (...) i de 50-er zone blitzt...die hend mir a glüte und graget öb ich a dem datum wos eine mit dere gschwindigkeit blitzt hend dört und dört düre gfahre bin? :grinning_squinting_face: dummi siäche...has natürli zueghe:Dnei sicher nöd,han eifach huere glück gha...sither halti mi innerorts eigentli ad gschwindigkeite :face_with_tongue:


    Hei de die allne aglüte wo e ZXR hei und ir Nechi wohne oder was :confused_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • osserorts z schnell. OK. machi jo au. aber ennerorts beni nor einisch zgschnell gfahre ond ha fascht es chlises chend öber de hufe gfahre. ech has met schocktherapie glehrt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • tja. ech weiss, dass das scheisse esch. aber ech ha mini lektion ganz secher glehrt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Peak: Es Chind fasch z'überfahre isch scheisse, aber es git gnueg Lüt wo's au nach so eme Erlebniss nöd glernt hetted. Also: *thumb*


    Nei innerorts 60 oder 70 wenn's übersichtlich isch isch jo no easy (au wenn i normal max. 60 fahr), aber 140 isch schlicht Wahnsinn.
    Usserdem: es goht scho e Ewigkeit bis nur mol es paar Flüge rückstandslos vo de Verchleidig entfernt hesch, chasch der usrächne was für e Sauerei so en Rentner macht :winking_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>