De neu vo nöchi aarau :D

  • Hoi zämme


    Be uf de suechi gsi nachemne schwizertöffforum ond be uf das gstosse.


    Zomer:
    Heisse david, Be auti 21gi, chomme us de region oute ond fahre en R6, Us de kategorie plastiksportler. :face_with_tongue:
    Muess no 1johr drosslet fahre, ha aber scho sed 16 erfahrig med 50cc töffene ond fahre sed 19ni grösseres.


    Hoffe uf spaar gueti onderhaltige ond fröie mi uf neui lüd :smiling_face:


    Gruess
    David

    Motorräder:
    Yamaha R6
    Rj091
    Rj015

  • Hey Dave, wieder mal öpper neus uus de Umgebig :thumbsup:
    21 und no es johr drosslet fahre? :face_with_tongue: bi mer gohts au nur no bis nöchschte juni :winking_face:
    Falls mit dim Plastiksportler mol luschte uf obetöurli bzw tagestoure hesch, eifach melde :smiling_face:

    Wissen ist Macht, Ich weiss nix, macht nix :cursing:


    Hubraum ist nur durch mehr Hubraum zu ersetzen :motorrad15:

  • Vowo besch de du? Jo ha mes 19i slehrfahrbillet gmacht wege mfktechnische grönd (Gsperrt gsi -.-) ond eis johr spöter prüefig...


    Edit: grad gseh, aarbig... Kenni 10km :winking_face: (be selber ned vo olte, vo dänike)

    Motorräder:
    Yamaha R6
    Rj091
    Rj015

  • Hallo David, wirst du hier finden.


    Spannend wäre noch zu wissen, warum du 1 Jahr gesperrt wurdest... wäre vielleicht ein Lehrstück für andere :winking_face:

    Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.

  • 18 im dezember wurde und im juni prüefig bestande chane met 20i ufmache :smiling_face: Jo, dänike esch grad ume egge :smiling_face:

    Wissen ist Macht, Ich weiss nix, macht nix :cursing:


    Hubraum ist nur durch mehr Hubraum zu ersetzen :motorrad15:

  • Hallo David, wirst du hier finden.


    Spannend wäre noch zu wissen, warum du 1 Jahr gesperrt wurdest... wäre vielleicht ein Lehrstück für andere :winking_face:

    Be ohni prüefig gfahre. 800.- buess. 400.- bearbeitigsgebühr ond mfk hed kat. B lehrfahrbillet ihzoge, nomou 350.-
    Ehr gsänd, es lohnt sech
    Ps. 2johr bewährig heds no ghe...


    Naja, sgäud ond zit hätti eigentlech andersch chönne verwende. X/

    Motorräder:
    Yamaha R6
    Rj091
    Rj015

  • Super gelaufen Arsixx :grinning_squinting_face:
    Auf jeden Fall herzlichst :welcome: und viel Spass hier im Forum.


    PS: In den Beiträgen hier wäre es schön, wenn Hochdeutsch geschrieben würde. Ist vor allem sehr mühseelig bei längeren Texten (Grund 1) und jeder Beitrag wird sofort mit der Google-Funktion im www gesichtet und somit für unsere ausländischen Freunde rundum gar nicht mehr zu verstehen, auch wenn sie etwas Deutsch können.
    In der SB kann frei gelabbert und geschrieben werden :winking_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Oha ... Viel Geld ... am meisten Mühe hätte ich wohl mit der Bewährung. Da ist diszipliniertes Fahren angesagt. Viel Glück.

    Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.

  • Oha ... Viel Geld ... am meisten Mühe hätte ich wohl mit der Bewährung. Da ist diszipliniertes Fahren angesagt. Viel Glück.


    Die bewährung ist schon vorbei ;D
    Bin ja nicht so der anarchist der immer im kritischen bereich unterwegs ist ;D vondemher ist es schon möglich jedoch eine lange zeit

    Motorräder:
    Yamaha R6
    Rj091
    Rj015

  • Welcome. SB ist, wie du sicher schon bemerkt hast, die Se... ähm Shoutbox. :grinning_squinting_face:
    Man sieht sich sicher mal unterwegs. :grinning_squinting_face:

    "Fix the Rider, bevor fixing the Bike."

  • Welcome. SB ist, wie du sicher schon bemerkt hast, die Se... ähm Shoutbox. :grinning_squinting_face:
    Man sieht sich sicher mal unterwegs. :grinning_squinting_face:

    jah dat habe ich mitlerweile gecheckt xD
    Werde sicher mal mitkommen insofern ich es mitbekomme :face_with_tongue:

    Motorräder:
    Yamaha R6
    Rj091
    Rj015

  • Sali David


    :welcome::welcome: hie und vilech gsehtmesech ja mau bimene Usfährtli :grinning_squinting_face: (chume vo Vorewaud, nöchi Zofingen, aso ou nid wit :grinning_face_with_smiling_eyes: )


    Greets Gian

    ~ Some take drugs, some drink bottles, but i solve my problems by twisting throttles :toeff2: ~

  • Jo vorewaud esch mer bekannt xD gloube fasch jedem do


    Jo denke scho dassme sech mou gseht, velech hed me sech jo sogar schomou gseh


    Lg
    David

    Motorräder:
    Yamaha R6
    Rj091
    Rj015

  • Jää aso die wo witer wäg wohne kennes nid :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: , isch haut chlii, aber schön :thumbup:


    Jo das cha ou si :face_with_tongue: , mi weis nie :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Geets Gian

    ~ Some take drugs, some drink bottles, but i solve my problems by twisting throttles :toeff2: ~