Neuer Bussenkatalog

  • So leute. Jetzt send buesse einheitlech e de ganze schwiiz. Ond sed nöischtem chamer be vel z schnellem fahre au en knast cho.
    luegeds öich guet a, ond öberlegged öb er no wend z schnell fahre.


    Bussenkatalog

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • jo wär aber besser, wenn mers em vorus weiss ond nochhär ned mues hei a lüte ond säge, dass mer 3 tag spöter chond well mer grad em knast setzt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Naja so öpis gloubeni aber ersch wenis vore offizielle Quelle gse :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ja sägs nöd, also de mitem Lohn ok, aber Gfängniss? De hani schomal übercho per Emal letschte unduf de Stva-Homepage isch no nüt druffe also Hahn ge und guet isch :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • echo hoffe au, dass das ned stemmt. nor han ech dsa höt of mehrere siite gseh gha. sost hät ech das do ned ine gstellt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ja also dasme 100% sicherheit het müessti me das fasch teste...... :grinning_squinting_face: hets irgendwelchi freiwilllegi da ?? :grinning_squinting_face::winking_face:

  • öhm. noch langem öberlegge :confused_face: ==> NEI! Ech of jede fall ned. :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ja ich hami au gad chli gwunderet das das uf bikerspoint druf isch. hoffe eifach dass das nöd anechunt susch hocki ja immer ide chischte :)).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Man das glaubsch aifach nöd...
    Usserorts bisch mit 110 scho bald mol dä Lappä los, und ich mein wiä schnell isch das passiert???
    Diä huärrä füdli schwitzer.
    Ach ich glaub mä muäs am Staat sägä dasäs i dä schwitz mindestens 2 Rennstreckene brucht. Suscht chunsch jo niänä meh zum fahrä. :frowning_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hmm mini Eltere si aber grad innerorts 4 zschnell gfahre und müese 40 zahle nid 20...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ez isches auno uf http://www.radar.ch das de ab 2005 iigfüert werdi 8o, ich glaub ich wandere us....

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • zom uswandere chani nor frankrich empfähle. de send secherheitslinie, öb eifach oder dopplet, nor als orientierig do. osserorts esch es 90 ond gfahre werd eh 110 bes 130 :grinning_squinting_face:


    es ged de no meh infos. ech werde no en brecht schriibe wes en südfrankrich gsi esch. :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jo ich würd au meinä, frankrich oder Dütschland. Döt chasch wenigschtens jedä Hobel wot neu chaufsch au mol würklich go ustestä :winking_face:
    Aber äbä frankrich han ich müäsä sägä isch scho au easy.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING