euri nicknäme...wie sinds z'stand cho???

  • Ha nöd gwüsst öb das do gern gseh wird oder nöd wennmer eifach en Link inepappt.. :winking_face:


    Ich han mittlerwiile wieder uf Spinne umgsattlet (mit dene hani ursprünglich agfange), und bin immerno es bitz am umebaschtle.. :smiling_face:

  • Vor öppe emene Jahr vo mim Aute Nick (Sicher öppe 10 Jahr gha) gwechslet uf eh jetzig.


    Hani mr nid seubr gä, chunnt us üsem CS-Team (national) vom wort Reflex.. Ha aus Sniper/Awp'er zimli gueti Reflexe und so isch z wort mau gheit im Zemehang,
    ner hetme mr Flexy gseit und i ha drus FL3x (wöu ja nie öpis frei isch) gmacht :smiling_face:

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • Be mir isch es en rächt alte name, de hani vo ne typ übercho, woni ich dazumal ned so oft troffe han. Er hät mich vo wiitem gseh, und het sich eifach ned a min richtige name chönne erinnere... so hät er lut grüft: „Halloooo..... Sveeeen.... Be...Benzin?


    Isch also ned min richtige name, aber tönt fascht echli ähnlich... nur umgekehrt... :grinning_squinting_face:

  • ha dr innerschwiizer scho paar jahr etz, früähner bini nu dr mythi gsi (Mythen - berge in der innerschweiz)


    alles klar oder^^

    Grün muss sie sein!

  • Min Name isch eig. so zustande cho, will ich io Tobias heisse und min Spitzname dementsprechend Tobi lutet. Dennoch hani afachd denkt das wenn i io eh e SMC-R moll fahre, nimm ich doch gad da als Zuesatz hine dra. :grinning_squinting_face:

    Der Boden bebt, denn die 4 Takt lebt! :thumbsup:

  • De Name Strizzi händ mer mini damalige Töffkollege verpasst.
    Ich han i junge Jahre immer sehr churzi Haar gha und nach em Helm abziehe hani e dementsprächendi strubbeligi Frise gha.


    Mit Strubbeli bin i aber nöd iverstande gsi und so isch mer dänn 1978 "Strizzi" verpasst worde.


    Ich ha de Nick-Name wieder füre gno, woni letscht Jahr wieder agfange han Töff fahre, er isch 38 Jahr verschubladisiert (aber nie vergässe) gsi und isch für mich hüt irgendwie wie e Brugg zu de damalige Töffziit, verbunde mit viele schöne, struube, luschtige, uufregende aber au truurige Erinnerige.


    Und grad will i nüme di Jüngscht bi, find i, dass Strizzi immer no guet zu mir passt.


    DAS LEBEN IST ZU KURZ FÜR "IRGENDWANN".... B)  

  • Hatte viele Nicks, aber der blieb. :grinning_squinting_face:


    Thoryu besteht aus zwei Namen/Wörter:


    Thor - Wenn ich verglichen werde höre ich entweder Kurt Cobain oder, besonders in China ( ò,Ó) Thor. Also behielt ich den einfach mal.


    Ryu (Ryū) - Japanisch für Drache. Geburtsjahr und meine absolute Lieblingskreatur aus Mythen, Märchen und Legenden. :face_with_tongue: Das ganze in Japanisch, weil ich seit Klein auf recht angetan war von dem Land und der Kultur. "_"


    Man kann auch Thor und Yu daraus bilden. Fand Yu in den Chinesischen Legenden noch interessant... der die Chinesische Zivilisation begründete und den Gelben Drachen zähmte. :grinning_squinting_face:
    Hm.. also zwei Götter... ich hab wohl Götterkomplexe. xDDD

    "Fix the Rider, bevor fixing the Bike."

  • Bidu2 isch en eifachi Gschicht.


    Bidu = Beat
    2=Anzahl Versuche in diesem Forum (hat nichts mit 2nd Life zu tun) :grinning_squinting_face:

  • Bei mir war es so dass ich irgendwann meinen PCs und Tablets begann Namen von Fahrzeugteilen zu geben, damit die eindeutig Erkennbar sind ohne bei der Gerätesuche anderer als "xyz's Telefon" aufzutauchen. Letztes Jahr hiess mein Telefon "Sparkplug", also Zündkerze. Ich studierte ewig lange rum, was denn ein cooler Benutzername sein könnte. Wollte nix mit meinem echten Namen oder auch nix modellspezifisches. Dann dachte ich mir ich kürze einfach auf "Spark" ab, da dies in der Aussprache ähnlich wie mein Vorname klingt und ich mich somit angesprochen fühle :grinning_squinting_face: umgekehrt heissen meine Geräte nun "SparkXYZ" :winking_face: Bin bisher ganz zufrieden damit. Als Hobbygrafiker habe ich mir dann sogleich ein Logo erstellt, um auch meine Bikes zu markieren.