Wär i bi :)

  • Hoi zämme, i chumme usem Leimetal trage scho stolze 55 Joor ufem Bugel , und wird dem nöchst de Grundkurs für de 125ger mache.


    Töff isch kauft , aber no ned ganz bi mir acho.


    Hmm was schriebt me süsch no so :smiling_face:


    Liebs Grüessli :smiling_face_with_smiling_eyes:

  • Willkomme uh Hallo usem Berner Oberland 😊


    Wottan GP ish echt e geiles Ding, darfi frage wieso ni direkt A- 35kW in Ussicht hesh?

  • Huhu :smiling_face:

    da i no nie ufem Töff gfahre bi, ha i dänkt chlei afo. Do i nimmer kenne wo fahrt, dänki längt das mol.

    Wenn alles guet got cha i en am Zieschtig hole. Ha jetzt scho schiss . Hoffe mis Taxi het denne zyt :).


    Du fahrsch scho lang?

  • Das kommt schon gut. Wenn Du mal draufsitzt und es bewegt sich, legt sich das mit der Angst schnell und es kommt zu einer gewaltigen Ausschüttung von Glückshormonen.


    Fahr mit dem Töff, wo Du Dich am sichersten fühlst bzw. der Dir am besten gefällt. Du fährst für Dich und nicht für die anderen.


    Ach ja, willkommen.

    Ich rock den Denzel, ich stepp den Schotter - und schon lieg ich im Dreck.

  • Du fahrsch scho lang?

    Nid würklech aber ds ish alterbedingt 😂 Ih verträte hie die jungi Stimme ih dem Forum. Wirde im Oktober 19i.


    Aber ha mit 16i ufere MT125 ahfgfange uh sitem Oktober hani e Grosse

  • jä jung chasch do lut sägä :smiling_face: de bisch jo scho e voll de Profi ..


    Bi froh wenn i de das teil cha länke :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: und schalte. Toutorial ha i agluegt gseht nöd so schwär us :face_with_tears_of_joy:

  • jä jung chasch do lut sägä :smiling_face: de bisch jo scho e voll de Profi ..


    Bi froh wenn i de das teil cha länke :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: :rolling_on_the_floor_laughing: und schalte. Toutorial ha i agluegt gseht nöd so schwär us :face_with_tears_of_joy:

    Ds einzige wome (jedefalls ih) "Problem" ha kha am Ahfang ish ds Ahfahre, so wi bim Outo. Hane halt ab und zue mehrmals abgwürgt aber ds ish aues eifach e Üäbigssach.

  • da i no nie ufem Töff gfahre bi, ha i dänkt chlei afo

    So eine 35kW ist auch kaum schwieriger zum anfangen als eine 125er A1 Maschine. Immerhin musst du mit der A1 Maschine zu keiner Prüfung sondern nur den Kurs machen (sofern Kat. B schon vorhanden ist). Dann kannst du erstmal herausfinden ob Motorradfahren überhaupt etwas für dich ist.

    Aber einmal angefangen wirst du dich dann vermutlich recht schnell entscheiden doch die A- Prüfung zu machen. Immerhin muss man so weit ich weiss inzwischen die 12h Kurs nicht wiederholen und auch weder Sehtest noch Nothelfer. Das heisst du könntest nach deinen 12h Grundkurs deinen A1 Ausweis abholen und bei Bedarf eine 35kW Maschine zulegen und A- LFA beantragen und dann damit einfach zur praktischen Prüfung antreten. Der Weg ist also einfach. Nur die Investition in das Motorrad wäre dann halt doppelt.

    The Sky isn't the limit!


    Ich bin gerade etwas neben der Spur. Macht Spass!

  • guten Morgen, danke für die Info.

    Zu einem haste Recht, möchte zuerst rausfinden ob mir das wirklich zusagt .

    Und es rennt einem ja nichts davon