Anfänger 125er

  • Hoi zemme

    Ich bin 16 und 162 cm gross. Ich mach de summer/herbst mini fahrprüfig dür de A1 und suech mir en passende supersportler. Hend ihr empfelige für nöd e all zu tüüri (bis zu 4‘000 CHF) und e zueverlässigi Maschine? Ich wür mir im allegemeine e Bruchti hole da mis budget nöd so riesig isch, und hend ihr susch no tipps und trick wo mer als Afängerin wüsse söti? :smiling_face: danke schomal im vorrus

  • Hey Sophiie, isch nid ganz klär ob du e SS für dini 125-Prüefig suechsch, oder e SS für danach...
    Us Erfahrig macht me ja mau die erschti Prüefig uf 125, wott aber de ganz schnäu öppis "wiuders" ungerem Füddle ha :winking_face: .
    Mit dire Körpergrössi, würd i mir fäng eher öppis tiefers sueche (wo du im Stand mit beidne Füess a Bode chunnsch)... bi dr Meinig, bis me die nötigi Sicherheit im Händling vom ne "Böse Bock" het, sicher mau us erschts es Gfährt wählt, wo uf d'Körpergrössi abgstimmt isch und sech o "gschmeidig" laht la fahre - da gitts ja scho paar kuuli SS Mopeds wo würde passe... Aber äbe, müessts e 125er sy, oder öppis für nachethär???

    Konfuzius sagt: „Ohne Ziel ist jeder Weg falsch.“
    (...klar, er hatte auch kein Bike! :winking_face_with_tongue:)

  • Mit 16 Jahren fährt das Mädel noch 2 Jahre mit 11 kw max.


    Nach meiner Meinung sind die 125er von Honda, Yamaha und KTM ganz gut geeignet um zu beginnen. Die Verschalten bringen nix viel ausser etwas "Design". Beim Umfallen (und das Passiert als Anfänger) wird's aber schnell teuer.


    Mein Tip: Was günstiges, es muss ja nur 2 Jahre halten. Mit 18 kannst du mit 35 kw auf die Strasse. Und kauf eine Maschine, die gut für die Prüfung ist oder leihe dir eine dafür.


    Ja, ich weiss. Mit 16 sehen 2 Jahre saulange aus, aber das ist nur die Hälfte einer 4 Jährigen Lehre oder die Hälfte der Zeit bis zur Matur!

  • Hoi Sophiie

    Ich han au erst neu agfange fahre und han die entscheidig wele Töff ich kaufe sehr ernst gno und alles gnau agluegt. Egal was für en Töff du chaufsch, bliib bi de Japaner Marke und es wird au öpis bringe ä ehner bekannti Marke z neh, wie obe scho erwähnt, Yamaha, Honda, Kawasaki & Suzuki. KTM (isch us Österreiich, wenigstens nöd us China :,))

    Lueg nöd zu viel uf date usw. (Vieles stimmt gar nöd wasd im Internet findsch und es git Händler wo ebä au gern ihre töff verkaufe wend ;>. Lueg uf was dir gfallt und was dir bequem und du dich wohlfühlsch wennd druf sitzisch.

    Es naked bike isch sicher für de afang nöd schlecht, au für d prüefig nöd so schwierig und mer chunt ganz guet abe und susch gits no absätz under de Stiefel :winking_face:

  • Egal was für en Töff du chaufsch, bliib bi de Japaner Marke und es wird au öpis bringe ä ehner bekannti Marke z neh, wie obe scho erwähnt, Yamaha, Honda, Kawasaki & Suzuki. KTM (isch us Österreiich, wenigstens nöd us China :,))


    Happy_Smiley :popcorn:

    Meine Tour-Videos auf YT

  • Egal was für en Töff du chaufsch, bliib bi de Japaner Marke und es wird au öpis bringe ä ehner bekannti Marke z neh, wie obe scho erwähnt, Yamaha, Honda, Kawasaki & Suzuki. KTM (isch us Österreiich, wenigstens nöd us China :,))


    Happy_Smiley :popcorn:

    Ja Paul, dini Daytona ish oh es geils Teil, eifach chli übermotorisiert füre Ahfang. 😂


    Würd oh sägä, öbwou ih vo Zontes z.B bis iz oh sehr fiu guets khört ha.


    Supersportler si haut meistens (ohsho bide 125er) tüürer oh im Unterhalt, wüu Mech meh mues abneh bis er cha arbeite. Wes e Supersportler oder wenigstens ds Design fo eire sött si, würdi e Ninja 125 hole. Die ish no am Priiswertiste fo alle 125ccm Supersportler.

  • Wenn ihr schon mehr oder weniger gute Ratschläge gibt, dann doch wenigstens in germanisch angehauchter Schriftsprache. Ist leserlicher und allgemein verständlicher.

    Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.