• hoi zäme,ha irgendwie ou zu euch gfunge,weis nid wie,smile


    i chume usem ämmitau,bi 30gi,und i fahre e aprilia rsv mille r und e honda cbr 600 f


    hoffe uf es paar gueti usflügli mit euch


    gruess vom ädu

  • Ciao Maschineli :grinning_squinting_face:
    schön das au zu eus gfunde häsch :face_with_tongue:


    Herzlichs willkome vo mir und fill spass na da bi eus...

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Au vo mir es herzlichs Willkome!


    Schöni Töfflis häsch da :grinning_squinting_face: die mümmer dänn schomal gnauer alluege ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Haaaaallooooo :cheers:


    Yeah, ich bi nüme de Ältischti do :lol:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • sali näimaschine


    au no vo mir es herzlichs willkome
    und no vill spass im forum

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Au vo mer es ganz liebs hallo.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Da isch er nid dr einzig wo das sött :grinning_squinting_face:


    Willkomme im Forum, i hoffe mir ghöre no me vo dir u i denke zu guete Usflüg wirds sicher cho weni endlech (dä friti isches so wit juhuuu) wider cha töff fahre :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Mit grüssen zu begrüssen. Jo salut den.
    hmmm ä Mille??? Chasch diä nöd mol cho go zeigä han no niä eini törfä fahrä, und äs nimmt mich doch so wunder :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Säli näimaschine!!
    Au vo mir es hallo und willkome!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.