Kette rausgesprungen

  • Moinsen



    Gest zobe uf dr Heifahrt vonere Party hets mer zmitzt im Kreisel vor der Autobahnufffahrt d Ketti useghaue und sofort s Hinderrad blockiert :wand:
    Han de Töff zum Glück grad no chönnte fange. Bi aber dammi froh, dassmer das nit uf de Autobahn (dörf eigentlich gar nit uffd Autobahn :face_with_rolling_eyes:) oder inere extremere Schräglag passiert isch, das hätt chönte böös usecho :ugly2:


    Natürlich het denn unbedingt grad sone Ganxta mit sim BMW müesse hinter mir sii, wo sich uffgregt het dass ich eifach so stoh blib.. egal. De super motivierti (ähem..) gääli Ängel (ok, isch eigentlich vom VCS gsi) het denn no s gliche wienich vorher gmacht und zwar es bitz an dr Ketti umegfummlet, aber die isch voll zwüschem Kranz und dr Schwinge iklemmt gsi.
    Är het denn dr Töff zur nechste Wärkstatt brocht und hüt ischer scho wieder repariert :grinning_squinting_face:


    Ich bi ächt froh, dasses mi nit glitzt het, das wär denn tüürer worde als die 60 Stei woni fürd Reparatur zahle. S abschleppe übernimmt de VCS :smiling_face_with_horns:



    Greetz

  • chette vorzeitig spannen :grinning_squinting_face: ja da hesch würkli glück gha


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Hi
    War bei mir mit der Tenere das selbe, allerdings hatte ich da genüged Platz zwischen Rad und Nabe damit nichts blockiert hat.


    Entweder ist Kettenspannung wirklich extrem vernachlässigt worden, falsch eingestellt gewesen (Strassenmaschinen sind keine Offroader) - oder dann ist der Kettensatz zerschlissen! Bei der Tenere war das abzusehen, da ich tatsächlich alle 10 Kilometer die Kette neu spannen musste (28'000 Kilometer mit einer Kette - und die in Tunesien auch noch trocken gefahren, waren aber auch nicht übel).


    Kette gut prüfen (am ehesten sieht man den Verschleiss am Kettenblatt! - aber auch nur wenn immer der gesamte Satz gewechselt wird). Nur einstellen bringt nichts wenn die Kette völlig hinüber ist.


    Tja, zum Glück sind die Ketten für die kleinen Moppeds wenigstens bezahlbar - da sind die Preise für unsere 1000er Rennsemmeln schon mal ein Fall fürs Sparschwein.


    Marc

  • ...zum glück bisch nid gad inere rechtskurve am überhole äne am zogene streife gsi.... :face_with_rolling_eyes:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Ha d Ketti grad e Wuche vorher gspannt ka, die het aber am Fritig woni 500km gfahre bi ziemlich glitte :ugly5:
    Ha no vorem abfahre d Ketti agluegt und dänkt das längt no wenni am Mäntig gange go d Ketti spanne, am Samstig Obe goht das halt schlächt.. :face_with_rolling_eyes:


    Ha de Töff übrigens grad vorher abgholt, ha nur 60 Stutz zahlt, Sunntigszueschlag het dr Mech (ebefalls ambitionierte Töfffahrer) nit druffgschlage, hani also doppelt Glück im Unglück gha :smiling_face:


    Greetz

  • Zitat

    Original von V|RuS
    ...zum glück bisch nid gad inere rechtskurve am überhole äne am zogene streife gsi.... :face_with_rolling_eyes:


    lol... die aaspilige :face_with_tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • :arsch: Läcket mer doch am Tschope :engel:


    Naja, ha jo mis Töffli jetzt wieder *freu* :face_with_tongue:

  • Zitat

    Original von FlatlinerX
    ....Bi aber dammi froh, dassmer das nit uf de Autobahn (dörf eigentlich gar nit uffd Autobahn...


    schreit nach eme neue thread: mit füfzgerli uf d'autobahn? ja/nei und warum ned? :grinning_squinting_face:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Mercutio


    schreit nach eme neue thread: mit füfzgerli uf d'autobahn? ja/nei und warum ned? :grinning_squinting_face:


    1. Flatliner du DÖRFSCH uf d'autobahn , din hobel fahrt ja min. 60 und du bisch 18ni gsi ! Also !


    2. 50ger uf AB : Nume wer über 18ni isch und de 50ger muen en 80zger laufe !

  • 60 min uf de ab isch passee... hüt zu tags muen mer en 80er anebringe!

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Alles falsch :face_with_tongue:


    Ich ha de Prüefer nach de bestandene Prüefig gfrogt, dä het mer es Merkblatt bzgl. Autobahn geh, döt stoht +/- dinne:


    -mind 60km/h anebecho (legal ^^)
    -mind 125ccm (!)


    Mer mues halt denn scho 18 sii, jünger dörf me jo kei hundertfüdlezwanzger fahre..


    Und e Vignette brüchti au no, aber ischmer glich :face_with_tongue:





    Merci fürd Idee, Mercutio, mach glaub jetzt über alles womer ifallt en Thread :smiling_face_with_horns:



    Und maini, sit wenn muesmer 80 anebringe? Das isch nonig lang, oder?

  • 80 min uf de ab isch jetzt glaub au scho über es jahr aktuell

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    80 min uf de ab isch jetzt glaub au scho über es jahr aktuell


    Isch erst sieht däm Jahr im März :winking_face: Genau so wie das dQuadfahrer jetzt au Helm träge müend..! :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: