Yogurt , Sado-Maso oder Flitzer ?

  • Welche würdet Ihr nemen ? 0

    1. Kawasaki Z750 (0) 0%
    2. Husqvarna 610SM R (0) 0%
    3. Suzuki GSX-R 600 K3 (0) 0%

    Gut, die Meinungen gehen sicher stark auseinander, aber ich kann mich nicht entscheiden :face_with_rolling_eyes:


    Hot-Favorites :


    Suzuki GSX-R 600 K3


    Kawasaki Z750


    Husqvarna 610 SM R


    ----


    Jedes Bike hat sicherlich seine Vorteile :


    Die Gixxer ist die schnellste, was einen grossen Vorteil bringt, da ich öfters meine Verwandschaft in Deutschland besuchen möchte.


    Die Kawa hat die besten Touren-Eigenschaften, mit einer änderung an der Übersetzung zieht sie auch brachialer als so manche 25 KW.


    Die Huski ist natürlich das Fun-Bike Pur... Sie sieht hammer aus, 2 Plätzer, aaaber keinen Kick, nur EL.


    Was könnt Ihr mir über diese Drei Mopeds sagen? Ist jemand schonmal eine der oben genannten gefahren? KTM ist mir definitiv zu anfällig, Husaberg ist nur ein Kurzstrecken Möff, aber nicht für lange Touren -.-'

  • :lol:


    KTM Anfällig, aber Huski isch guet :haha: :muaha: :öm: :))


    Guter witz:top:


    Jetzt mal im ernst:


    Z750 isch scho es geils bike, wen en yoguhrtbächer den de (mini meinig ;))


    Aber ebe es Monobike chan halt nüt tope, in sache fun;)

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Naja ich würd die Gixxer K3 nehmen, wenn ich nur ein Moped kaufen könnte. In blau weiss, bissch nett herrichten, dann is das eines der geilsten Mopeds übhaupt.

    Take a walk on da house side!

  • Naja, ich würd jetzt au en Gixxer ne wil ich en Supersportler Fan bin.


    Han mir abr au überlegt am Afang de Kawa z hole.. Kolleg het so eine und es gseht au zimli geil us. Abr ha mi denn doch no für Gixxer entschiede..

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • wenn du dich zwüsched drei so total und grundsätzlich verschiedne type muesch entscheide, denn würd ich jede mol en tag lang probefahre. denn chasch en uusag mache.


    min tip:
    husquarna oder kawa


    und was obe xeit hesch, isch schwachsinn.
    ktm isch ned aafällig, d'husa isch au für längeri streckene tauglich (en kolleg vo mir isch ämel mit ere 650er au scho über es wuchändi 750 km gfahre).
    und was's sproblem amene fehlende kickstarter sett sii, isch mer au ned klar.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Het doch gnue blau/wissi K3 umme, hesch es ja nit pressant...
    Schwarzi würd i persönlich jetz nit unbedingt näh wenns nit es suuuper agebot isch.


    En blau/wissi mit wisse Felge, Soziusabdeckig, blaui Schibe, Yoshimura...ah, so geil.

    Take a walk on da house side!

  • die schwarz gixxer gseht jez wohl sicher rattescharf uuus. i ha mini emel anere blau wissä vorzoge

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • aso ich wür d kawi oder d sugi nä! aber wennt wie gseit hesch is dütsche usw. wotsch, und gseit hesch wägem speed, nimm ich ah du gasch uf d autobahn und denn isch d sugi ganz klar im vorteil...

  • Nimm e Husaberg! Warum?
    Bestes Preis-/Leistungsverhältnis: Nix umbauen (KTM), nix anbauen (Tuning)(Huski), nur Licht weg und schon ready to race!


    Hammergeile Motorpower! 550er Husa(original) ist der 660 KTM min. ebenbürtig.


    Die Ersatzteilversorgung ist super, wie KTM, was ja vom hören-sagen bei Huski nicht der Fall sei.


    ->Verwandtschaft besuchen mit dem Motorrad: Ja eh! Wenn die auf der Hulftegg oder ähnlich wohnen! Wenn alles geradeaus geht kannst du für's Feeling ja auch die Scheibe beim Auto runter kurbeln! :grinning_squinting_face:


    So long...

  • Ich bin anschinend dä einzig, aber ich sägs glich no nimm Z750!!! Super sitzposition au zum mol chli räubere. Gseht hammer mässig us. Und isch aifach s'richtige für uf d'Stross.


    Falls aber hin und wieder wötsch uf d'Rennstrecki gits nur d'Gixxer, das isch keis Thema.


    Monobikes sind zwor hammer, aber bruchäd halt au chli zuänaigig, wobi jo 610 no die alltagstauglichschti isch. Aber äbä mit därä langer als 1h Autobahn und du bisch hin...


    Jaja wiä immer persöhnlichi Ihschätzig! :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

    Einmal editiert, zuletzt von Toretto ()

  • Us eim Grund tendiere ich halt au stark zu de Z750...


    De NP isch Fr.9990.- , d'Felge polliere lah bi dem Albaner ( ? ) , e soziusavdekcig und en andere ESD = Max. 12500.- und hesch en Nigelnagel neue töff de au geil usgseht !

  • au gaaaanz klar, d gixxxer ... ond wie de hypi scho seit .. schwarz gseht sie jo wohl wörkli rattescharf us 8o ! aber ebe chonnt halt of dech drofa, weiss ned du muesch halt luege weli dass der am beste gfallt ond ebe wennd noni met allne besch go fahre secher mol no probefahre oder sogar fören tag miete ond mol go luege wasd met dere machine so häre brengsch ond so! ond denn met dere wot am meiste fun gha hesch oder eifach am geilschte zom fahre gfonde hesch ... die nemmsch denn! ich wörd mer nie öberlegge weli dasi vo dene 3 wörd neh .. ebe weli halt au rönntöff begeisteret ben ... för mech gez nor die wobi ich natürli die andere töff au geil fende!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: