Yogurt , Sado-Maso oder Flitzer ?

  • also ^denn chauf der e neui r6


    die isch hammer zum fahre.


    aber wennd prisklass egal isch isch es doch idiotisch goge e k3 gixxer mit veraltete technik zchaufe


    denn doch lieber e mv brutale wenn scho d prisklass egal isch oder grad e f4 :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • F4 nöd drosselbar. Brutale : Bini z'gross devür ( probegsesse, scheiss unbequem) , R6 = :kotz:


    Greuss


    Cedi, der pingelige

  • korrektur f4 ist drosselbar


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    korrektur f4 ist drosselbar


    cu charlie


    Autsch....173 pfärdli drossle...das duet ja mini Ohre weh :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • jap aber mer chan sie drossle :wand::böse::wand:
    in züri fahrt glaub sogar eini ume aber ebe es esch halt en zürcher das seit alles :arsch:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • naja guet wenn sie öppert so drosslet het und du denn die glich drossle ibausch und e kopie vo sim fahrzüguswies bechunsch, denn chasch du das ganzi au mache aber sparsch der das ganze einzelabnahme zügs.


    s problem isch immer nume wenns als erschte wotsch mache. sobalds e typegenehmigung git isch es keis problem meh :grinning_squinting_face:


    ich han mer au mal usrechne lah vom strassi wie viel es mich choschte würdi zum e aprilia tuono z drossle....


    wäri uf öppe 1500-2000CHF cho..... also definitiv zu tür oder nume für lüüt wo eineweg zu viel geld hend wie de cedi wenn ja de pris kei rolle spielt hehe



    ach ja denn wär doch d duc 749dark no öppis für dich die chan mer nämli ab werch drossle

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von Charlie
    in züri fahrt glaub sogar eini ume aber ebe es esch halt en zürcher das seit alles :arsch:


    cu charlie


    wott räch hesch hesch rächt ;)! :smiling_face_with_horns:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von DonBosco


    ach ja denn wär doch d duc 749dark no öppis für dich die chan mer nämli ab werch drossle


    Die isch mer z'chli ...


    Wenn ich en Töff mit EA neh würd, wer das entweder d'SP1 vom Yam oder e Duc 748 :smiling_face_with_horns:

  • Cedi,


    Dini 3 Trambikes unterscheidet sich glaub i allem wo irgendwie goht. Drum hani ez kei Ahnig, was dir den würki am wichtigschte isch. Aber fallst e Mischig zwüsche Fun- Touring- und Sportgrät suechsch häschs eigentli scho gfunde: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


    Aber will du ja anschinend au vill Dosebahn fahre wetsch isch die wider nid so geignet wägem Windschutz. Lauft zwor locker 260km/h noch Tacho (180cm, 65kg, Lederkombi) aber das isch zimli unagnähm.


    Landstrasse-Fun häsch mit de Z garantiert am meischte. Mit de Husky chunsch i schnellere Böge schnell mol ad Grenze. Mitem Z-Fahrwerk flitzisch überall ohni Problem dure: Engi Nebed-Strössli, langi Böge, ja sogar uf de Rennstrecki häsch ordendlich Spass (hani aber bis ez sälber no nie dörfe erlebe).


    Leischtigscharakteristisch gseh isch dZ sicher au klar im Vorteil: Fühlt sich ah wiene 1000er. Zieht unne use sogar besser als di Gross. Da chan di alt Sugi nid mithebe. Usserdem hät dZ au drosslet no huere Chraft (aso ich glaub nid, dassi würki nur 34PS hät)


    Wot mit de Sugi klar am verlüüre bisch sind üsi uf 80km/h (bzw 100km/h wemes chli uusdehnt) limitierte Landstrosse mit vill Böge und krasse Stiigige (Päss und so). Will söttigs Gländ, hätsi eifach i tüffe und mittlere Drehzahle zwenig Chraft. Würki Leischtig hät die jo ersch bi 10'000u/min. Und im 2te Gang entspricht das öppe 120km/h. Mir wär das zwider, en Töff zfahre wo di voll Leischtig ersch jensits vo allne Gschwindigkeitstoleranze chan zeige.


    Aso went dich für nüt entscheide chasch: Mach en Kompromiss us allem, nimm Z



    Ah, es paar Nochteil hättsi: Isch afällig uf Roscht und de Soziusplatz chasch nur für schlanki, chliini Soizias bruuche

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Han nume schlanki, chlini sozias xD


    Nei, ich glaube au ehnder d'Z.


    im Moment hets uf MH eini für 8900.- leider in rot, die "getunte" sind 13.5 oder so, aber das chunnt mer chli arg türr für es paar pollierte felge und andere blinker ...

  • bisch jemals ufere 748 gsässe?


    die isch jetzte wesentlich chliner als d 749


    ich bin selber 1.96 gross und scho uf beidne ghocked.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    bisch jemals ufere 748 gsässe?


    die isch jetzte wesentlich chliner als d 749


    ich bin selber 1.96 gross und scho uf beidne ghocked.


    Ich hans eigentlich e so gmeint gha : Wenn e Duc denn e 748er S Moni in gelb :smiling_face_with_horns:

  • Luegsch mol ufem toeff-forum "Marktplatz" by "biete".
    Dr backy verchauft e Z750 in blau.


    Wär das was?

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

    Einmal editiert, zuletzt von TT ()