• ad admins:


    wie wärs metere chline chatplatform, womer dänn chönti z.B. eimal ide woche en chatobig mache.
    me hätt dänn au d`möglichkeit diräckt öpis z`bespräche, wämmer öpis wet abmache oder ähnlechs.


    ...esch nor sone idee

  • findi e gueti idee. sött eigendlich au realisierbar sii =)
    mal luege was di andere dezue meined.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Was bringt de es Trashboard? Chame jo ou im Geplauder poste...i wet würklech nid no 100 verschidnigi Boards mache, sondern s eher chli bhalte. Es het jo eigetlech für jedes Thema es passends Board :winking_face:


    Chat chöi mr mache, me müest halt mou luege was es so für System git und wie ufwändig das wird...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Also für en Chat fänd ich IRC am beschte. Git da au Javaapplets womer chönted id Site iiboue dasmer au ohni zusätzlichs Tool inechunt.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Java isch dr Tüfu!


    Nei hesch recht, das hani bi 125cc.de ou scho gse. Wie überchunnt me de e Chat-Ruum uf eme IRC-Server? :confused_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Java isch dr Tüfu!


    :D:D:D RICHTIG


    nei ä für so inetsache isches sicher no ganz nützlich :F
    also sonen IRC channel isch, was ich so gse han zimmli easy zum iirichte. fröge nacher no schnäll öpper usem 125cc.de.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Also ich han mal en IRC-Chat iigrichtet.


    Channel: #toeff-forum
    Server: irc.freechat-network.de
    Port: 6667


    Chamer natürli no alles ändere, als z.B de Server (git ja lüt wo uf quakenet schwöred).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • mer weiss ja nie :D:D:D


    ich luege gad mal no wägeme java applet, vo dene gits ja massig gratis.
    han vorher no es guets gfunde aber sfeischter zue gmacht und ez weissi nüme wos gsii isch :face_with_rolling_eyes:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • luegsch am beschte mal im verlauf nah... :grinning_squinting_face:


    Guet, jetzt hämmer en channel, aber wänn wämmer jetzt euse Abig mache? Ich mach mal e Umfrag uf!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Es git widermal es Update in Sache Chat :D.


    Ich han ez es Java-Applet gfunde und das ganze mal iibout. Das ganze isch obe über de Chnopf "Chat" erreichbar. Bim Applet eifach de Nick iigä und (eimal) uf Connect drucke. Nacher chli warte und es gönd 2 feischter uuf. Seinte isch de Chat und sandere isch quasi e Console woner verbindet und so wiiter, münd also all Feischter offe bliibe.


    Hoffe es funktioniert alles, falls irgendwo en Fehler isch bitte schnällschtmöglich mälde ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • he merci spike. etz müend de ame nor no es paar dete si :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Yeah geil :smiling_face_with_sunglasses:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)