White Power

  • Ich han vor bi minere XTZ öppis geg die brutale ifederige z'mache. Hinge isches mer z'tüür ( muessti es komplets neus Federbei etc. ihne ) für Forne het mer de Mech Federe und Öl vo White Power empfohle, hend Ihr erfahrige mit Produkt vo White Power?


    Koschtepunkt ca. 250.- exkl. Arbet...



    GreeZ


    Cedi

  • Scho erfahrig aber nöd innerä XTC und öpis halbe Bastlets. Jedi Husa und KTM hät es WP fahrwerk dinnä. Ich han mis no überarbeite lah. Weiss nöd ob sich das loht für dies Bike. Viellicht langet irgendwie anderi Fädere und anders Öl...


    Gruess


    SOK

  • äh was cedi, das isch doch quatsch....denn stimmts vornä aber dä für schwimmter hinä!!! sparsch lieber s'geld und chaufsch dir denn uf dä winter richtigi pneus!!! was viellicht in betracht zieh chasch, dass s'öl vo dä vorderä gablä mal tuesch wechslä. den das bringt sicher öpis. aber lohnt sich das??? da bin ich z'wenig kompitänt!!!!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • sok: Es gängi ned um e kompletti FerderGabler nume um d'Federe wo i de gable sind.



    @Sugi: Pneu chömmet vilicht es paar Pilot Road druf ( wenns e genemigung git )

  • Zitat

    Original von Cedi
    sok: Es gängi ned um e kompletti FerderGabler nume um d'Federe wo i de gable sind.



    @Sugi: Pneu chömmet vilicht es paar Pilot Road druf ( wenns e genemigung git )




    freigab? sind wir hier in deutschland ? nein also drauf mit dem scheiss


    und gegen das brutale einfeder nützt es auch wenn man die druckstufe härter einstellen...


  • Druckstufe isch natührlich öpis wo ich eigentlich agno han, dass du das gmacht häsch. Abgseh davo, wärs Öl sicher die billigst alternative. Sust halt weniger härt Brämse vor de Kurve. :face_with_tongue:

  • vo mir us xeh, isch d'druckstufe ned für die iistellig gmacht. wenn die eifach zueschruubsch, cha s'fahrwärk schnelli schläg nümm uusgliiche. aber s'brämsnicke wirsch vermuetlich demit ned los. usserdem wärs gföhrlich det eifach go zuemache.


    vo mir uus xeh, hed de mech scho rächt, idem eifach e härteri fädere inetuesch. wenn'd chasch sicher zerscht d'vorspannig ueschruube. es git zum teil au underlagsschiibe, wo mer cha inetue und so d'fädere meh vorspanne.


    WP isch sicher e gueti sach, wenns richtig iigstellt isch und du das würkli chasch uusnütze. ich glaub aber, dass das bi dir ned würkli nötig isch, elei scho vom fahrzüg her.


    ich würd eifach e fädere mit ere grössere fäderrate (isch aagäh in N/mm) oder wenn mögli die underlagschiibe inetue (isch bi de LC4 z.B. so üeblich).


    unbedingt hinde denn aber au aapasse. statische/dynamische durchhang prüefe und iistelle.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Oha cedi. Ich ha en Kontakt, wot white-power federe für zimli vill weniger Geld bechunsch... bimers ebe au grad am überlegge bide Zätti...

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von 4ska
    Oha cedi. Ich ha en Kontakt, wot white-power federe für zimli vill weniger Geld bechunsch... bimers ebe au grad am überlegge bide Zätti...


    S'Tüüre isch wahrschinlich nöd d'Fädere, sondern d'Arbet.

  • Zitat

    Original von 4ska
    Oha cedi. Ich ha en Kontakt, wot white-power federe für zimli vill weniger Geld bechunsch... bimers ebe au grad am überlegge bide Zätti...


    Chönntsch en mal ahaue wege Ferder & Öl für e XTZ Jg.95 ?

  • lohnsich das übrhoupt?
    ha gmeint wöusch dr töff nur bis im früelig, eifacht für düre winter düre zfahre? :smiling_face_with_horns:


    und hey, it's not what you ride, it's how you ride :winking_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von $nail
    lohnsich das übrhoupt?
    ha gmeint wöusch dr töff nur bis im früelig, eifacht für düre winter düre zfahre? :smiling_face_with_horns:


    und hey, it's not what you ride, it's how you ride :winking_face:


    So vill wie de töff g0koschtet het und das was er a versicherig choschtet ischer au astrein als 2. Töff geignet. Ich vermuete eifach dasses im Früehlig e Sportler git und e Enduro isch halt scho besser geignet wenni zB mal so 7 Tagestoure mach wott.

  • hei cedi mach zersch emol dini 5tkm und denn diskutieremer weder über änderige am fahrwerk aso das wörich jetzt als usegworfnigs gäld betitle


    sorry esch mini meinig


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    hei cedi mach zersch emol dini 5tkm und denn diskutieremer weder über änderige am fahrwerk aso das wörich jetzt als usegworfnigs gäld betitle


    sorry esch mini meinig


    cu charlie




    :top2: dito
    und das bime "übergangsbike"?????????

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • Zitat

    Original von Charlie
    hei cedi mach zersch emol dini 5tkm und denn diskutieremer weder über änderige am fahrwerk aso das wörich jetzt als usegworfnigs gäld betitle


    sorry esch mini meinig


    cu charlie


    nun ja.... wärs jetz sarkastisch z säge, füre cedi wär alles usegworfnegs gäld??? :muaha: