White Power

  • das hessch jetzt du gseit. aber füres übergangsbike? hallo?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Charlie: Bin bereits bi 1900km i 3 täg...


    Zudem werdi d'Tenere sehr wahrschinli bhalte ( in erschter linie für langi toure ) und die federig isch eifach en witz...

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • i würd das züg eso lo si wis isch udn mer när "schnellere" töff choufe.


    das mit de hertere fädere odr d fädere vohrsbanne isch sone sach wen när über sehr wäueligi stossefahrsch fotdrsvorderrad schneller afo hüpfe und das sich nid lsuchtig forauem nid wen am brämse bisch.


    rum leiber e töff wo chlei duet schwinge und schoukle ide kurve aus eine wo die ganzi zit gumpet.
    und wi scho gseit: it's not what you ride, it's how you ride

  • Ich würd d Gable zueschrube evtl anders Öl ine götsche. Wänns Vorderrad afangt versetzte wider chli uftue und gägs Nicke chli Silikonspray uf d Brämsschibe und es paar Kilo abnäh... :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Cedi


    Pfff, wo hesch du lusche am sunntig gsteckt? Hä ?



    Wenigstens, würd dänn sicher din Töff nümme so heftig i'Fäderä.
    Sorry Cedi, aber so sportlich bisch au nöd unterwägs, dass du scho müestisch am Fahrwerk umme fummlä. Das mues a dinerä Technik oder so liggä. Anderi fahred Supermotoränne mit OriginalENDURO-Fahrwerk, dänn set das sicher uf dim Niveau mit dim Bike au möglich si, oder???
    Betrifft nöd dich Cedi, sondern allgemein han ich eh mühe mit Lüht, wo immer s'Material schuld isch oder d'Strecki oder so... Meistens isch es ja de Fahrer.
    Luege obs anderi besser chönd mit em gliche Material und dänn üebä oder Autofahrä.

  • Ich weiss das ich logischwerwii mit de XTZ niemals so fahre chönnt wie du mit de husa, aber betr. Vorspanne isch au nüm möglich willi suscht die negativ-federig ( oder wie das heisst ) verändere würd und d'gable resp. s'ferderbei ruckartig usespicke chönnt nachem iferdere ( oder so )

  • Zitat

    Original von Cedi
    Ich weiss das ich logischwerwii mit de XTZ niemals so fahre chönnt wie du mit de husa, ...


    Nöd checket?!
    Wänn du guet fahre chasch, hebsch mit em SOK mit (will mer ja nöd sis Läbe reskiert uf de Strass). Genauso wie de K. mit de R1 oder de GSX-R Pappi wo mir und am SOK ganz easy d Hulftegg deruf nahpfiffe isch...


    D Strecki und s Marerial sind nur so guet wie s de Fahrer mag usschöpfe!

  • Ich hans scho g'schecket, aber wie sött mer einigermasse in e churve wenn mer nume en minimali schräglag ha chan ( scheiss motorschutz ) bevors eine uselupft und e federig mit dere mer i de churve schwimmt ???



    Und das sie es laschs fahrwerk ( speziell d'ferder vorne ) het, het mer gad vorahne au de mech am tele. bestätiget.

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • Zitat

    Original von Cedi
    Ich hans scho g'schecket, aber wie sött mer einigermasse in e churve wenn mer nume en minimali schräglag ha chan ( scheiss motorschutz ) bevors eine uselupft und e federig mit dere mer i de churve schwimmt ???



    Und das sie es laschs fahrwerk ( speziell d'ferder vorne ) het, het mer gad vorahne au de mech am tele. bestätiget.


    Dänn würd ich zerscht mal das mit dem Motorschutz kläre. Bringt ja nüt, wännt en nöd chasch ablege mit dem WP Zügs drin...
    Usserdem: schwammig fühlt sich komisch a, isch aber nöd gföhrlich, im Gägesatz zu z härt...

  • Das mit em z'Härt het au öppis.


    Wegem Motorschutz mueni gugge ob ich en irgendwo chi schliefe oder büüge chan, abneh isch au nöd gschiid, will de genau die 2 Uspuffröhre verdeckt die suscht genau am chnöchel währed...


    Aber jetzte chunnt erschtmal mini MRA Toureschiibe, neui Bremsbeläg und Stahlflex und es chlinners ritzel, vo une het sie chli wenig zug und isch ja au nöd tragisch wenn sie astell vo 200 nurno 180 lauft oder so.

  • also ich weis ja au nöd...
    aber jetzt hesch dä hobel nöd äh mal äh wuchä und wotsch dä umä schrubü und tue und machä!!! verstah ich nöd, du weisch glaubs nöd wiemer diä huerrä gummikuh chan ih dä kurvä ih d'eggä rührä!!!


    gang lieber mal äh chli gogä fahrä und wenn denn äh chli praxis hesch, wirsch denn no schnäll mal gseh, dass mit dim bike dä eint oder änder wo 50ps meh uff äm hinderrad het, ohni problem chasch über es pässli ihä stah lah. und das ganzä no ohni schnick schnack....


    jedä ahfang isch schwer und so wieso isch no kein glärntä vom himmel gheit....

    dä dummä g'hört d'welt.....