Töff überwinterä...

  • Hi!!


    ich weiss es isch no zfrühe zum de töff in winterschlaf zversetzä, aber bi dem wätter weiss mer ja nie wäns so wiet isch...
    nei nei, ich wart scho na chli... :grinning_squinting_face:


    aber ez zum thema. mich nimmts wunder wie ihr eues baby tüend überwinterä. uf was muemer genau luege ? Was muemer alles mache? was muemer beachte ? etc.


    Tips und tricks sind willkomme...

  • tzzzzt, jetzt wirds mal 3 grad chälter und scho denkt er as überwintere:D :grinning_squinting_face:
    kei ahnig was do muesch beachte...i fahr IMMER dure:D
    nei, volle tank,damit er nöd afangt roschte, vergaser leere, glegentlich de stand wechsle so dass er nöd immer uf de gliche reife flächi staht,suscht hesch nacher es ei...und batterie abhänke nöd vergesse! da wärs glaubs mal...

  • Ech mache ame ned vell bsondrigs. s einzig was ech mache, esch de chlapf mol all zwe woche a lo ond es minütli lo laufe. so blibt nüd hocke ond chasch secher si, dass er em früelig au a sprenge werd.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • dürefahre du Weichei :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)


  • indem das du en ganzjahrversicherig ameldisch bir allianz und nur 9 monet musch zahle... und so viel umeflitzisch wies nu gaht mit dim baby, zwinker :grinning_squinting_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Zitat

    Original von Labyrator


    Bingo :smiling_face_with_sunglasses:


    ja logisch... ich fahre sicher nöd mit mim heiligtum uf versalzne strasse umenand in winter. gahts na?:W
    han das mit mim 125er mal gmacht... NIE WIEDER.

  • Zitat

    Original von Linkin_P
    ja logisch... ich fahre sicher nöd mit mim heiligtum uf versalzne strasse umenand in winter. gahts na?:W
    han das mit mim 125er mal gmacht... NIE WIEDER.


    dito :grinning_squinting_face:


    da chasch nacher stundelang goge fläcke usepoliere usem alu


    1 winter isch wie 3 summer, machi au nüme. usserdem was wotsch bi 3°C Asphalttemperatur. :face_with_rolling_eyes:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • I muäs zwor sägä das äs im Winter zwüschäddurä immer wieder äs paar sunnigi und chli wärmeri Täg git. :winking_face:
    I chönt nöd dä ganz Winter ohni Töfffahrä überstoh, wür mir zlang go, zum uf dä Frühälig wartä. :smiling_face_with_sunglasses:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    glegentlich de stand wechsle so dass er nöd immer uf de gliche reife flächi staht,suscht hesch nacher es ei


    Chasch en au eifach ufbocke, uf en Harass oder so...

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Mit dürefahre meini ja nid dass de jede Tag söusch ga fahre wes schneit oder nass isch :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • SProblem isch sSalz. Wenn de Hobel nöd jedes mal sehr gründlich absprützisch frisstsder alles weg.


    Bin mit de 125ger duregfahre. Alufelge sind wiis gsii, alles ohni oder mit schlächtem Lagg druf isch au irgendwie andersch gsii, halt eifach kein schönwättertöff me :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Sein oder haben...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)