• sääälüüüüüüüüüüüüü !! hei het ja u huere vil zürcher i dämm forum..... :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Mercutio
    hoi zäme


    bin neu hier, komme aus zürich und kenne einfach zu wenig leute, die motorradfahren. vielleicht ändert sich das ja jetzt...


    Hallo. So jetzt kennsch mi au, scho eine meh :grinning_squinting_face: Wenn no a's Forumträffe chunsch lernsch grad no es paar kennä :winking_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Salut.


    Ech dänke scho, dass sech das ändere werd ond du es paar lüüt könne lersch. Eifach as Forumträffe cho. Det send de mol grad es paar glich gsennti :smiling_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • au es willkomme vo mir und vill spass da im forum


    da im forum häts no recht vill wo us züri chömed das chunt denn schono :grinning_squinting_face:
    und am forumträffe chömeds vo überalher :winking_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Willkome da im Forum.


    Genau us dem grund hämmer das Forum augmacht. Es git so fill Dütschi Fore und irgenwie chans ja nöd si dases ide Schwiiz so wenig Töfffahrer git ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Und au äs Salü vo mir.
    Ja immer diä Zürcher...schreklich...! :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:
    Aber es sind alles gaaanz liäbi!!! :))

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Salü!!
    Willkomme da im Forum!! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.