Neue Miese Blitzer !!!

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    quelle?


    Jup, Quelle wär amigs no guet, well süsch gits eifach chli vel grücht, chönt nämli au Fotibaschtelei sii ... :face_with_rolling_eyes:


    Aber ich wohne inere 30er und do düends ab und zue mässe, mit aalage i de grüenchüble, ganz arg. :böse:

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    quelle?



    Laut meinem Nachbarn ( Stapo ZH ) werden die Dinger in vermutlich 2-3 Monaten in "Serie" gehen und die bisherigen Renault Kangoos ( Abgedunkelt, mit Kamera im Kofferraum ) ausgewechselt.

  • das isch nur es mässsystem wo vercherserhebige macht. das heisst de registriert wi schnäll das fahrzüg isch und was füreis (auto, laschtwage, töff, ...)


    das system macht kei fotis, wills gar kei kamera dine het :winking_face:


    mit dem luegeds nur wenns reklamatione git (das graset wird oder so) öb das au so isch und wenns so isch werded je nach dem, nimi mal a massnahme ergriffe

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Zitat

    Original von Gnabber
    das system macht kei fotis, wills gar kei kamera dine het :winking_face:



    Kamera isch entweder im Kofferrum oder wie bi dene uf de AB es stuck wiiter hine.

  • Zitat

    Original von Cedi
    Kamera isch entweder im Kofferrum oder wie bi dene uf de AB es stuck wiiter hine.


    Nei i dem auto hets kei kamera das chani us rächt zueverlässiger quelle säge


    es chan sii (das weissi nöd) dases witeri auto emal git wo fotis dine hend, aber das het keine dine
    das isch würklich nur zur vercherserhebig denkt

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • jap, in sg-st.george messeds oft so direkt usem auto und s`ergebnis wird per funk anen blitzer gmeldet (bi eus imne metallkaschte wo im gebüsch liit) und DÄ macht denn s`foti und sendeds wieder zrugg as auto mit de messalag. aber grundsätzlich isches eh es scheissgfühl wennd sonens auto gsehsch, öb mit oder ohni externe bltzer :ugly5:


    ( diä situation hani mal genua bi mir vor de huustüre erlebt: i lauf a somne metallkaschte verbi und gseh durchs glas vorne en übliche fotiblitzer drin. es isch no sehr früeh am morge gsi und han no ned so schnell realisiert was das gnau isch :hmpf: ergo bini direkt vor da teil anegstande und han mir überleit öb ich das teil söll klaue und eifach mitneh, schliesslich hanis würkli ned gschnallt dasses en blitzer isch vo de bulle. ich stahn also so da und überleg, es fahred autos hinder mir düre und plötzlich fangt das ding wie wild a umeblitze… ich no meeeeh verwirrt und denk fuck was isch das eigentlich?! haha und denn ghör i e schiebetüre ufgah vomne van und lueg übere und denn staht en polizischt dusse und brüllt zu mir hindere: "HAAAAAUUU AB DUUUUUU… !!"
    Erst denn hani de sinn vo dem ding würklich realisiert haha und ha zrugg-gschraue sie sölled doch e tafle ane mache wo druffstaht "de ghört üs! ihri polizei" … hetter ned so luschtig gfunde; han mich denn usem staub gmacht :ugly: … super gsi!

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    ( diä situation hani mal genua bi mir vor de huustüre erlebt: i lauf a somne metallkaschte verbi und gseh durchs glas vorne en übliche fotiblitzer drin. es isch no sehr früeh am morge gsi und han no ned so schnell realisiert was das gnau isch :hmpf: ergo bini direkt vor da teil anegstande und han mir überleit öb ich das teil söll klaue und eifach mitneh, schliesslich hanis würkli ned gschnallt dasses en blitzer isch vo de bulle. ich stahn also so da und überleg, es fahred autos hinder mir düre und plötzlich fangt das ding wie wild a umeblitze… ich no meeeeh verwirrt und denk fuck was isch das eigentlich?! haha und denn ghör i e schiebetüre ufgah vomne van und lueg übere und denn staht en polizischt dusse und brüllt zu mir hindere: "HAAAAAUUU AB DUUUUUU… !!"
    Erst denn hani de sinn vo dem ding würklich realisiert haha und ha zrugg-gschraue sie sölled doch e tafle ane mache wo druffstaht "de ghört üs! ihri polizei" … hetter ned so luschtig gfunde; han mich denn usem staub gmacht :ugly: … super gsi!



    *futschgröhl*


    du bisch ja sicher de oberburner... ich chan nimme...


    ich stell mer das gad so bildlich vor.... wahaha
    :muaha:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • haha razor, sooo gail! Das heti wella miterleba!!! *gröööhl*


    *amBodaRollaVorLacha* :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

  • de esch ja würkli d herti.


    stell der mal vor wennt de scheisschaste under de arm packt hettsch und devo gsecklet wärsch. was hetteds denn ächt gmacht.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • hehe jo eh hammermässig :)! jetzt hetter wäge der grad paar fränkli weniger ikassiert :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: