21 z vill....

  • Salü zäme


    be gad am pc ghocket, han poscht glese u denne "polizei"


    ufgmacht und gad gläse...mitem auto 21 zvill mit de abzüg, usserorts...


    Weis eine was das so öbbe chönti gä? :wand::wand::wand::wand:


  • hei was machsch au du...?!


    hesch doch scho es verfahre wege dem fahre metem falsche fahrzüüguswiis oder?


    git en azeig, evt. uswissentzug au för de töff! esch recht beschisse...wönsch der vell glöck ond gedold!

  • De Uswiesentzug isch nöd wahrschindlich sondern sicher.


    Isch nur scheisse dases genau wege 1 Km/h isch


    Wenn na nix vorane gha hesch wirds ein Monat geh. Wenn scho was ufem Kerbholz hesch chasch mit 3 - 6 Mönet rechne.


    d`Enzugsduur chöntsch na verkürze wenn din Chef es Schribe uselaht das du zu 100% uf de Uswies agwiese bisch. Denn musch zwahr id Verkehrsnachschuälig (inside Böse Buäbetag genannt) defür hesch nur e halb so langi Entzugsduur.

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

    Einmal editiert, zuletzt von Chrigi ()

  • naja ich bin früener mal mitem 50erli ide 30er zone mit 61 blitzt worde...


    chan nume sege nach abzüüg 26 zschnell = 3 monet uuswiisentzug und 3 tag sozialarbeit innere kuchi...:P plus 120.- grichtsverfahre..

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • aso wenn schon denn schon wennt eh scho muesch abgeh hetti meh gas geh. :grinning_squinting_face:


    aso wennt en nume en monet muesch abgeh hesch glück gha well da vater heds au met 1 zvell vertwütsch 40 jahr ohni ergend öbis im strasseverchehr und het 3 mönet müesse s billet abgeh.
    also vell glück dasd nume ein monet muesch
    mfg charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • @ Trixi
    Ich rede natürlich vom Kanton Züri, so wini das im Blick glese han, ischs vo Kanton zu Kanton chli andersch......

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Chrigi


    Nur die Bussenhöhen und die Abgabedauer sind anderst.Die Geschwindigkeitstoleranzen sind schweizweit die Selben.


    Das Strassenverkehrsrecht ist nicht Kantonal sondern eidgenössisch!


    Aber es kann gut sein, dass du in ZH einen Monat Entzug kriegst und in BE drei Monate.


    Darum- Daumen drücken

    Nur in einem Land, wo die geistige Sonne tief steht, werfen Zwerge grosse Schatten

  • @ cedi: Wo genau, wie lange und welcher Abstand?


    Meist Ausweisentzug und/oder saftige Busse. :wand:

    Nur in einem Land, wo die geistige Sonne tief steht, werfen Zwerge grosse Schatten

  • Ich vermuäte chasch de Lappe abgeh.
    Chunt immer druf a wo und wie nöch dasd uffahrsch....
    Has scho erlebt das wennd uf de Autobahn 5 - 10m hindereme Auto bisch, de Töff chasch stah la und hei laufe....

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Zitat

    Original von Trixi-Treiber
    @ cedi: Wo genau, wie lange und welcher Abstand?


    Meist Ausweisentzug und/oder saftige Busse. :wand:



    Autobahn , Gubristtunnel fahrtrichtung Flughafen.


    Ich in meinem Corrado G60 - die Polizei mit nem Grauen 02er 5er BMW inkl. Videoüberwachung.


    Aufm video sieht eigentlich garned so schlimm aus, der polizist meinte es wäre zu meinem vorteil, dass ich nicht versetzt gefahren bin?


    naja - sie mussten sich dann beeilen weil ein funkspruch kam und se mit blaulicht und sirene losgedonnert sind.

  • Haben Sie Distanzen genannt?


    Dürfte wohl Entzug geben. Auf der Bahn sind Distanzen unter 50 Meter schon ein wenig kritisch. 8o


    Aber wünsche dir Glück!! :top:

    Nur in einem Land, wo die geistige Sonne tief steht, werfen Zwerge grosse Schatten