Welcher 50???

  • Hallo zämme
    Ich wird bald 16 und suecht immer no verzwieflet e starke und stillvolle richtig tolle 50 ccm töff!!
    do ich leider zimlich gross bi ligt mir e renntöff nit so!!!
    jetzt suech ich nach e meh enduro oder supermoto wo so zwüsche 75 und 85 kmh schnäll isch und ebe richtig "geil" usgseht!!


    mit was händ ihr gueti erfahrige gmacht??
    wär froh über e paar gueti vorschläg!!!


    was haltet ihr vom cpi supermoto 50?


    danke jetzt scho!!


    mfg Flo

    Einmal editiert, zuletzt von xKilljoyx ()

  • Wie gross bisch denn? Hami damals au mit 1.93m ufe TZR chönne quetsche. Nach es paar mol fahre gwönsch Di dra und chasch au witeri Strecke fahre ohni dich gross verränke z miesse...

  • Derbi's.


    Hend schöni Supermotard's und "Crosser" im Agebot.
    Prislich zwische 4250-5750 Franke, d'Qualität isch guet.


    Vor 5 Jahr, het min damalige 50zger gueti 80 km/h uf de grade gmacht und ich bi kes liechtgwicht :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Mittlerwiil sinds no "stärker" gworde, aber als 50ccm erkennt mer en halt scho direkt, das is bi allne so :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • i han en malaguti xsm 50 ccm


    lauft tip-top han au en rentopf dra :smiling_face_with_horns:
    went intresse hesch nume melde

    :smiling_face_with_horns:.....umso schneller umso besser........:smiling_face_with_horns:

  • Cedi ... ich ha ebe nit zu vill gäld als schüeler ha au scho gluegt bi de derbi's bi den uf de senda drd evo 50 gschtosse isch aber mit fascht 6000 franke eifach z tür!!!


    Wie schnäll fahrt denn di malaguti...in original??

    Einmal editiert, zuletzt von xKilljoyx ()

  • Zitat

    Original von xKilljoyx
    Cedi ... ich ha ebe nit zu vill gäld als schüeler ha au scho gluegt bi de derbi's bi den uf de senda drd evo 50 gschtosse isch aber mit fascht 6000 franke eifach z tür!!!


    Wie schnäll fahrt denn di malaguti...in original??


    hader en pn gschikt :smiling_face_with_horns:

    :smiling_face_with_horns:.....umso schneller umso besser........:smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von xKilljoyx
    Cedi ... ich ha ebe nit zu vill gäld als schüeler ha au scho gluegt bi de derbi's bi den uf de senda drd evo 50 gschtosse isch aber mit fascht 6000 franke eifach z tür!!!


    50ccm choschtet neu halt vil geld :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Ich han damals (dank mim vater) de "Töff" gad a de SwissMoto chaufe chönne und ha dadurch Messerabatt gha.


    Het mer im Endeffekt über Fr.1'300.- gspaart.


    Suscht probiers doch e so: Derbi wird i de Schwiz vo Suzuki vertrete, luegsch mal wo bi dir en Händler isch.


    Denn: Mit Glück hends ja vilicht sogar bestehendi Chunde, die jetzte 18i werdet/gworde sind und deswege de 50ccm verchaufe wönd? Derte hesch de Vorteil, dass dir de mech besser uskunft über de Zuestand usw. geh chan.

  • Zitat

    Original von xKilljoyx
    Hallo zämme
    e starke und stillvolle richtig tolle 50 ccm töff!!



    :muaha:


    Sorry der musste sein


    :face_with_tongue: :winking_face:

    Take a walk on da house side!

  • I han mol a husqvarna ka und a hm-moser. aber muass sega hm-moser isch besser gsi. vorallem bietet der moser o tuningteile ah.

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

  • Sali


    also e 50ger muesch nöd wöle "tune". Da macht wörkli null sinn...


    Chan dir nur mini Erfahrige mitteile. Min Brüeder häte TZR ka. Neu kauft 2 Johr gfahre und noher füren sehr guete Pris wiederverkauft.
    Wennt dir e Occasion chaufsch, muesch eifach luege dasd nöd en "bastel" öberchunnsch wos dir noch 200km de Motor vojackt.



    Seich denn für was die entschiede häsch.


    Gruess

    Be faster!

  • ha nu e sherco e 50 ds verchaufe.. gsed nid leid us und lauft au guet..

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl


  • ja tune bringt scho was, kan jo o us erfahrig reda. han nur an rennuspuff druf tua. und isch scho um einiges schneller gloffa, vorallem het o meh krafft gha. wenn natürlich meh macha tätisch, wia kolba und zelinder, lauft er no besser.

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

  • Will mich nicht einmischen, nur kurz nachfragen ob sich überhaupt einer über Sinn und Unsinn von Tunings generell und im speziellen bei 50er Gedanken gemacht hat.


    Meiner Ansicht nach sind die Teile für zwei Arten von Publikum gemacht, die einen wollen den günstigsten motorisierten fahrbaren Untersatz, die anderen wollen eigentlich ein Motorrad, dürfen das aber (noch) nicht fahren. Einen anderen Grund sehe ich nicht, denn Spass kann so eine Zwibackfräse kaum machen, die Reichweite ist begrenzt, weder Beschleunigung noch Gepäcmitnahme ist wirklich berauschend und mangels Rennstrecke dürften auch eventuelle Ambitionen für Rennstreckenbegeisterte im Keim ersticken.


    Die Günstigfahrer-Kategorie (wobei das natürlich relativ ist, die Maschinen sind ja mittlerweile in Regionen angelangt wo man Top erhaltene grosse Maschinen mit wenig Kilometer bekommt) wird sich kaum mit Tunung beschäftigen weil die Zusatzparts nicht nur illegal sind (was teure Bussen bis zur Stillegung vom Fahrzeug mit sich zieht) sondern auch noch teuer - die Kunden werden von den Händlern natürlich gehegt und gepflegt, denn mehr als mit Verkauf von illegalen Tuningparts lässt sich kaum mit so wenig Aufwand verdienen.


    Die Leute welche halt noch keine grosse Maschine fahren können (wentweder dürfen oder weil eben die Kohle doch noch knapp ist) könnten natürlich interessiert an Tuningteilen sein, nur sollte man ernsthaft darüber nachdenken ob man die Kohle nicht doch lieber spart für die grosse Prüfung und ein entsprechendes Motorrad.


    Mein Tipp desshalb: 50er Ok, wenn's nicht anders geht, dann aber in absolutem Originalzustand. Auch Occasionskäufe nur ohne jegliche Umbauten oder Rumgebastel, dann gibt es weder bei Prüfungen noch beim Service Probleme. Die Maschinen fahren Original eher sparsam, bei Tuning sind dann Spritzuschlag und in der Regel auch deutlich frühere Wechsel von Kolben/Zylinder oder auch Bremsteile nötig.


    Wenn's Spass macht, wieso nicht - dann aber wenigstens darauf schauen, dass die Parts zugelassen sind um nicht die Prüfung für Auto und grosses Motorrad zu gefährden. Und wie üblich: wenn zugelassen, ist kaum ein Unterschied zur Maschine ab Werk zu finden, rein von Preis/Leistung kann da jeder seine eigenen Schlüsse ziehen.


    Marc
    P.S.: ist doch völlig egal ob das Teil 50 oder 60 Km/h fährt, werden ja eh fast nur im Stadtverkehr bewegt, da ist gutes Handling und Stauraum wichtiger als die Spitzengeschwindigkeit.

  • also i han ja au en 50ccm


    han am afang en orginale uspuff druffegha und de hed ke beschlüniigung gha
    nacheme jaahr hets mi agschisse und nachher en renntopf dra ta .....


    jetzt zied er bi 3.500 dure brutal aa bis uf 10.000dure


    velecht chani ja witerhelfe :smiling_face_with_horns:

    :smiling_face_with_horns:.....umso schneller umso besser........:smiling_face_with_horns:

  • hmm wer einen 50ger oder auch ein 100ter roller umbaut ist lebensmüde. die bremsen und die fahrzeug geometrie ist absolut untauglich für höhere geschwindigkeiten.


    es macht spass einbisschen schneller zu sein als andere roller fahrer, aber es ist absolut sinnlos sein geld für sowas raus zu werfen. kauft euch mit dem geld jetzt schon motorradkleidung ihr macht nie eine bessere investition für wen ihr später richtige maschinen fahren wollt.


    so ein gepimpter roller, einmal zu schnell um die kurve und das fahrwerk ist überlasstet wen da ein loch ist, sense aus fertig knie und ellenbogen kaputt. und ja speziell die knie sind bei rollern gefährdet.


    spar dir das geld für kleider wen du später richtig fahren willst und du hast kleidung wirst du mir danken, den ein motorrad kaufen ist die eine sache kleider die andere nicht gerade günstige.